    From: "irzej" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasacja samochodu PZU - Pomocy ????
    Date: Wed, 12 Jun 2002 15:43:54 +0200

    news:555c.00000a4b.3d0748f3@newsgate.onet.pl...
    > Kwoty podane przeze mnie sa kwotami brutto.

    Jesteś na 100% pewien ???
    Naprawde radze sprawdzić czy tak jest faktycznie.
    Wydając wycene szkody całkowitej PZU nie zaznacza czy jest to brutto czy
    netto, wyjaśnień pracowników, że jest to brutto lepiej nie słuchać tylko
    zajrzeć do akt i wczytać się dobrze.

    Zamiast sprzedawać wrak może lepiej poszukać taniego blacharza, kupić
    elementy na szrocie i sprzedać dopiero po naprawie,
    W wiekszości przypadków to sie bardziej opłaca.
    W twoim wypadku wystarczy, ze koszt naprawy plus części wyniesie 7000
    (wierz mi, jest to realne by zmieścić się w tej sumie) a naprawiony
    samochód sprzedasz za 17000 i wychodzisz na swoje :-)

    pozdrawiam