  • Data: 2003-09-17 17:03:08
    Temat: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko zależy od tego jaka to była działalność, w jakim charakterze
    > prowadzona, jak Cię przyłapano i kto. Fakt, że jesteś uczennicą nie
    zmienia
    > nic jeśli chodzi o obowiązek odprowadzania składek ZUS. Nie wiem jaki
    zarzut
    > Ci postawiono - podałaś za mało szczegółów (jeśli się wstydzisz napisać
    > dokładnie o co poszło napisz na prv t...@N...wp.pl ). Nie wiem
    > też czy miałaś do czynienia z Policją gospodarczą i czy do sądu wpłynął
    > wniosek o popełnieniu przestępstwa/wykroczenia skarbowego. Opisz dokładnie
> [...]

    Z tego co mi sie udało dowiedziec to ktos anonimowo powiadomił. Sprawa
    dopiero sie zaczeła (puki co tylko Us sie tym interesuje). Byłam tylok na
    jednym spotakaniu z nimi. Juz przygotowałam zal czyny, + mam rozpiske jakie
    koszty ponosiłam w zwiazku z ta dzialanoscia. Dzialanosc polegala na
    sprzedarzy oprogramowania komputerowego (napisanego w pelni przezemnie+
    troche moj brat). US jest mi w stanie udowodnic sprzedaz okolo 74 kopii. Co
    wiaze sie z kosztem około 4000 w okresie 1 roku (od wrzesnia zeszłego roku
    do wrzesnia tego roku). W zeszłym roku rozliczyłam sie z 1 umowy o dzielo i
    tylok z tego. A w tym roku sie jeszcze nie rozliczałam. I doszly mnie sluchy
    ze jak bym zalozyla dzialalnosc gospodarcza to ze wzgledu na to ze jestem
    uczennica bym placila 140PLN ZUS (tylko zdrowotne). Wic jak by sie ZUS
    doczepil ile bym zaplacila zus (pelny czy tylok zdrowotne)??