  • 21. Data: 2009-11-03 13:55:30
    Temat: Re: Kara za naruszenie prywatności
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hcpcnm$fcg$3@atlantis.news.neostrada.pl...

    > hm... nie mam pojęcia co ty czytałes, ale na pewno nie była to ustawa o
    > ochronie
    > danych osobowych bo ona podaje:

    na pewno, to kopernik nie zyje, a ty nie rozumiesz co czytasz

    no to teraz geniuszu zidentyfikuj osobe po mailu d...@w...pl

    > więc wszelkie dane związane z z daną osobą są jej danymi osobowymi, nie
    > wiem co to za bzdurę prubujesz tłumaczyć z tum imieniem i nazwiskiem, bo
    > zgodnie z tym co prubuujesz wcisnąć to nawet te dane nie były by danymi
    > osobowymi i pewnie żedne by nimi nie były:O)

    jak wyzej, dane te maja umozliwic jednoznaczne zidentyfikowanie konkretnej
    osoby, w wiekszosci przypadkow, posiadajac adres mailowy nikogo nie
    zudentyfikujesz w latwy, prosty sposob dostepny wiekszosci ludzi

    takze zanim zaczniesz sie spierac, zastanow sie czy rozumiesz co czytasz

  • 22. Data: 2009-11-03 13:55:46
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 3, 1:55 pm, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

> [...]
    > z tym co prubuujesz wcisnąć to nawet te dane nie były by danymi osobowymi i

    Czasem warto przeczytac troche wiecej niz jeden ustep jednego art. Ja
    bym np. zainteresował sie ust. 3 tego samego art.

    Adres e-mail q...@p...onet.pl oczywiscie moze pozwolic na
    zidentyfikowanie mnie - ale zgodnie z ust.3 nie bedzie stanowil danej
    osobowej.

  • 23. Data: 2009-11-03 13:58:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chyba tak: http://tinyurl.com/olgierdr

    jestes zatem wyjatkiem potwierdzajacym regule ;)

    > I dlatego ustawa nie generalizuje właśnie, lecz stanowi o tym, że
    > ustalenie tożsamości ma być łatwe i wygodne.

    zgadza sie, nie zaprzeczam

  • 24. Data: 2009-11-03 14:21:42
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
    > no to teraz geniuszu zidentyfikuj osobe po mailu d...@w...pl

    ale kto ci każe cokolwiek identyfikować? bo napewno nie ustawa, przeczytaj
    jeszcze raz akapit: "zidentyfikowanej, lub możliwej do zidentyfikowania"
    wybacz, ale ja jestem osobą zidentyfikowaną i moje dane są moimi danymi, na
    podstawei kturych każdy może mnie zidentyfikjować, w kazdym razie agent
    tomek napewno!:O)

  • 25. Data: 2009-11-03 14:30:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hcpeej$jhh$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > na podstawei kturych każdy może mnie zidentyfikjować, w kazdym razie agent

    ty naprawde nie rozumiesz tego co czytasz, albo specjalnie sie droczysz,
    jesli to pierwsze, to popros kogos aby cu to wytlumaczyl