  • 1. Data: 2003-09-15 03:43:13
    Temat: Kapitał początkowy dla ZUS
    Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl>

    Czy do kapitału początkowego [emerytura] dla ZUS należy podać okres z
    którego chcemy naliczyć średnią ? Jeśli tak - to jak wyliczyć
    najkorzystniejsze lata ?
    Stan

  • 2. Data: 2003-09-15 16:40:24
    Temat: Re: Kapitał początkowy dla ZUS
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | Czy do kapitału początkowego [emerytura] dla ZUS należy podać okres z
    | którego chcemy naliczyć średnią ? Jeśli tak - to jak wyliczyć
    | najkorzystniejsze lata ?

    Napisać "najkorzystniejsze". System sam wybierze okres.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-09-20 09:01:15
    Temat: Re: Kapitał początkowy dla ZUS -linki
    Od: "_-Stan-_" <e-mail: ststan@priv.sos.com.pl>

    Jakby co to link do ZUS-u i średniej krajowej umieściłem tu
    http://www.skynet.com.pl/~robol/
    Stan