eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS › Re: Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot
    wyborów do KRS
    Date: Fri, 26 Jan 2018 16:31:32 +0100

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:18:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nieoficjal
    na-lista-chetnych-do-krs,809418.html

    > Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

    Nie wiem czemu niektórym się wydaje że sędziowie muszą być jacyś inni
    niż reszta populacji. Zapewne jest wśród nich taki sam odsetek kłamców,
    karierowiczów, nieudaczników jak wśród reszty populacji. Dlatego właśnie
    należy dbać o niezależność sędziów, bo tylko wtedy ich wady mają szansę
    nie wpłynąć na ich wyroki. Gdyby sędziowie byli idealni, ich zależność
    by nie miała znaczenia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.