  • 31. Data: 2010-01-26 19:02:02
    Temat: Re: Kananary
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > I narażać się na pozew za publikację wizerunku bez pozwolenia?

    Osoby publicznej?

  • 32. Data: 2010-01-26 19:03:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@m...com pisze:

    > Masz rację.
    > Film trzeba zgrać na pendrive i zanieść do kawiarenki internetowej.

    ...w kominiarce ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2010-01-26 19:45:07
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Niekiedy to wykroczenie.
    >
    > art. 121
    > § 1. Kto, pomimo nieuiszczenia dwukrotnie nałożonej na niego kary
    > pieniężnej określonej w taryfie, po raz trzeci w ciągu roku bez zamiaru
    > uiszczenia należności wyłudza przejazd koleją lub innym środkiem
    > lokomocji,
    >
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Czyli jest to wykroczenie po 3-krotnej recydywie:) do trzech razy to tylko
    nie zastosowanie sie do wewnetrznych przepisow danej firmy.

  • 34. Data: 2010-01-26 19:46:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pmlb pisze:

    > Czyli jest to wykroczenie po 3-krotnej recydywie:) do trzech razy to
    > tylko nie zastosowanie sie do wewnetrznych przepisow danej firmy.

    I jeszcze trzeba nie płacić poprzednio nałożonych kar.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2010-01-26 19:50:54
    Od: r...@m...com

    > Czyli jest to wykroczenie po 3-krotnej recydywie:) do trzech razy to tylko
    > nie zastosowanie sie do wewnetrznych przepisow danej firmy.

    Ciekawe czy to ma zastosowanie tylko w ramach jednej firmy przewozowej czy
    działa ogólnie?
    np. gapowicz przejedzie po 2 razy bez biletu u różnych przewożników dajmy
    kolejowych, np intercity,przewozy regionalne, koleje mazowieckie,SKM,WKD itp.

  • 36. Data: 2010-01-26 20:03:14
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    <r...@m...com> wrote in message

> [...]
    > kolejowych, np intercity,przewozy regionalne, koleje mazowieckie,SKM,WKD

    Wg. mn ie dotyczy calosci. cytat z wyzej:
[...]

    Przejazd koleja lub innym srodkiem transportu, czyli nie ma znaczenia gdzie.
    a liczy sie ile razy.

  • 37. Data: 2010-01-26 20:03:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@m...com pisze:

> [...]
    > kolejowych, np intercity,przewozy regionalne, koleje mazowieckie,SKM,WKD itp.

    Skoro po raz trzeci "koleją lub innym środkiem" to pewnie chodzi
    również o różne firmy. Rzadko kiedy jest to karane, chyba że dana firma
    się zniecierpliwi i sama poinformuje odpowiednie służby.

    Ponadto czytałem orzeczenie sądu, w którym sąd zastanawiał się, czy
    okres roczny o którym mowa, to rok kalendarzowy, czy rok 12-miesięczny,
    wyszło na to, że to rok kalendarzowy :)

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2010-01-26 21:05:12
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly pmlb nabazgrału:

    > Osoby publicznej?

    Kontrolerzy biletów pracujący są osobami pełniącymi funkcje publiczne?
    Nawet jak pracują dla prywatnej firmy mającej umowę przedsiębiorstwem
    komunikacji publicznej?

    --
    tbr

  • 39. Data: 2010-01-26 21:07:29
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

    > Autobus może i tak, ale tory tramwajowe nie koniecznie muszą biec obok
    > komisariatu...

    Tramwaj to jeszcze małe piwo, można improwizować, gorzej, jak jechałeś
    metrem ;)

    (Tak, tak jak w dowcipie.)

    --
    tbr

  • 40. Data: 2010-01-26 21:46:00
    Od: "garbaty" <g...@g...pl>

    > raczej nas wszystkich w postaci kolejnej podwyzki cen biletow.

    Wali mie to normalosko to jezde furka a jak muszem busem czy przecinakiem to
    sie nie kali biletow kupywac na jeden ras i niech se nawet potem podwyzaja
    ceny biletuw bo itak nie kupie Grabaty