  • 1. Data: 2002-01-20 10:14:10
    Temat: Kafejka Internetowa
    Od: "Gonthar" <g...@m...com>

    Witam!

    Sytuacja jest taka. Mam firmę, teraz wynajmuję nowy lokal... Jeszcze troszkę
    będzie trwał w nim remont, dlatego chciałbym się dokładnie dowiedzieć co i
    jak... Kupiłem 10 komputerów, które stoją na razie i czekają. U dostawcy
    załatwiłem łacze 2 Mbit, Tpsa dała kable i wszystko gra. Za jakiś miesiąc
    komputery będą stały podłączone do Netu i otwieram kafejkę Internetową.
    Pytanie jest następujące:

    Czy potrzebuję jakieś zezwolenia na taką działalność?

    Wiem, że ISP muszą zgłaszać taki fakt w urzędzie, ale kafejka internetowa to
    nie ISP tak do końca, więc jak to dokładnie jest?

    --
    Gonthar
    Wojciech Margowniczy

  • 2. Data: 2002-01-20 11:36:56
    Temat: Re: Kafejka Internetowa
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gonthar" napisał w wiadomości:
    > Witam!

    [cięcie]
> [...]
    >
    > Wiem, że ISP muszą zgłaszać taki fakt w urzędzie, ale kafejka internetowa
    > nie ISP tak do końca, więc jak to dokładnie jest?

    Kafeja to zwykła działalność gospodarcza która nie jest koncesjonowana.
    Problemy zaczynają się jak będziesz chciał zainstalować gry na swoich
    maszynach ponieważ część licencji zezwala na używanie oprogramowania tylko
    do użytku domowego.

    Serwiz