  • Data: 2018-01-15 01:31:26
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-14, Kviat <Kviat> wrote:
    > Chodziło mi o to, że skoro każde dziecko doznaje uszczerbku na psychice
    > z powodu braku kontaktu z jakąś płcią i nie może się wychowywać z tegoż
    > powodu, to w przypadku *BRAKU* jednego z rodziców, <ironia> sąd - dla
    > dobra dziecka - powinien nakazem przydzielić takiego rodzica z urzędu.
    > A żeby zapewnić prawidłowy rozwój dziecka, powinien nakazem zarządzić,
    > że rodzic dotychczasowy ma mieć prawidłowe relacje i obowiązki
    > (oczywiście małżeńskie) z urzędowo nadanym partnerem. Pod groźbą
    > odebrania dziecka i spaleniem na stosie opierającego się rodzica. </ironia>

    No ale są jeszcze inne warunki do spełnienia (np. więź emocjonalna obu
    rodziców z dzieckiem) i wstawienie figuranta w niczym sytuacji nie uzdrowi.

    > Czy samotny heteroseksualny ojciec wychowa homosia na syna, a córkę na
    > lesbijkę?
    > Dlaczego rodzice homoseksualni mieliby niby zabraniać dziecku kontaktu z
    > płcią przeciwną?

    Myślę, że społeczny strach jest głownie przed kopiowanie przez dzieci
    wzorców homoseksualnych od rodziców - bo przecież nie zmusi sie kogoś
    aby został homoseksualistą lub hetero.
    Przykład - jak widzę całujących się facetów to jest to dla mnie bardzo
    nieprzyjemny widok, ale jakbym wychował się w rodzinie z dwoma tatusiami
    to byłoby mi to pewnie obojętne. Pytanie, czy ma to jakiekolwiek
    znaczenie? Badania sugerują, że nie, ale z drugiej strony, cała ta
    machina biologiczno-seksualna w duzym stopniu bazuje na tego typu
    uwarunkowaniach. Wybór i rywalizacja o partnera, te sprawy.

    --
    Marcin