  • Data: 2018-01-15 01:13:47
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-14, Kviat <Kviat> wrote:

    > Zgadzam się.
    > Dlatego rozwiązania prawne (i edukacja) powinny być zgodne z wiedzą
    > naukową, a nie z osobistymi uprzedzeniami. A w tej chwili karze się
    > niewłaściwą grupę (pozbawianie praw, nierówność wobec prawa, to jest kara).
    > I o tym warto dyskutować.

    Ale to trochę inna sprawa. Przyjmijmy, że mamy prawo pozwalające na
    adopcję dzieci przez pary jednopłciowe i taka para ubiega się o adopcje.
    To dziecko pójdzie w końcu do szkoły i pewnie szybko wyjdzie na jaw, że
    ma np. 2ch tatusiów. Nie mam cienia watpliwości, że przy obecnym
    stosunku wiekszości osób w Polsce do homoseksualistóoe, to dziecko będzie
    miało mniej lub bardziej przes...ne. I co teraz? Na ogół (teoretycznie)
    powinniśmy się kierować dobrem dziecka i zwykle, w przypadkach spornych
    odbywa się to kosztem praw dorosłych.

    Innymi słowy, czy prawo do adopcji powinno być tutaj jakimś dobrem
    wyższym w stosunku do praw dziecka na rozwój w rodzinie, która
    oczywiście nie zagwarantuje niczego (z pozostałej puli patologii, która
    sie może przydarzyć), ale nie jest już na starcie dotknięta taką
    społeczną niechęcią.

    --
    Marcin