  • 11. Data: 2005-05-10 05:55:26
    Temat: Re: KRUK - teraz ja:-))
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dokladnie piszą bo mama mi bardziej zreferowała niż przeczytala. Mam
    > zadzwonic do Kruka i powiedzieć, ze roszczenie sie przedawniło czy bez tego
    > ad kosz?

    Zadzwon. Moze trafisz na smiesznego konsultanta jak ja. Troche go
    powkurwialem, chlopak nie mial zielonego pojecia o tym co moze
    a czego mu nie wolno i dal sie podpuscic. Skonczylo sie na tym ze
    rzucil sluchawka ale bylem uparty i zadzwonilem po raz drugi

    Acha nie jestem pewien czy chlopaki nie maja centralki wyswietlajacej
    niezastrzezone numery stacjonarne i GSM osob dzwoniacych.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2005-05-10 05:59:02
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d5opf1$ea0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ad kosz?

    kosz, zdecydowanie.
    :)

  • 13. Data: 2005-05-10 07:40:22
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał(a):

    > Ello,
    >
    > No i mnie dopadlo:-) Ale ad rem:-)

    HaNkA

    i to Ty się pytasz??? :-))))

    pzdr ciepło

    marek radwański

  • 14. Data: 2005-05-10 08:07:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i to Ty się pytasz??? :-))))

    A bo mnie zdumiało, ze próbują cos windykować 3 lata po przedawnieniu:-))
    Tym bardziej, ze wszelkiej masci rachunki musze trzymac tylko 3 lata więc
    szansa, ze po 6 będę jeszcze jakies miala jest zerowa:-) Siakas nowa krucza
    polityka, czy co?:-))

    HaNkA

  • 15. Data: 2005-05-10 08:46:28
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    MJ wrote:
    > a co ma tu wspólnego odezwanie się do KRUKa poza tym że traci się czas i
    > kasę na kontakt z nimi?

    Jesli KRUK czy inne ptaszysko bedzie mialo jakis dowod na "uznanie przez
    dluznika roszczenia" to przerywa sie bieg przedawnienia (czytaj: nie
    mozesz sie juz zaslonic przedawnieniem) - wiec nie odzywac sie i spac
    spokojnie :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 16. Data: 2005-05-10 09:31:56
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 10 maj o godzinie 10:07, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
    napisał(a):

    > Tym bardziej, ze wszelkiej masci rachunki musze trzymac tylko 3 lata więc
    > szansa, ze po 6 będę jeszcze jakies miala jest zerowa:-) Siakas nowa krucza
    > polityka, czy co?:-))

    Nie uogólniałbym tak na Twoim miejscu z *wszystkimi* rachunkami.
    Przecież dla tego przykładu odliczenia w PITach musisz trzymać 5 lat do
    końca roku podatkowego - czyli niemalże ... 6 lat ;)
    *Ta* polityka akurat jest stara i powszechnie znana.

    --
    Herbi
    10-05-2005 11:31:54

  • 17. Data: 2005-05-10 10:26:06
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

> [...]

    > Tym bardziej, ze wszelkiej masci rachunki musze trzymac tylko 3 lata więc
    > szansa, ze po 6 będę jeszcze jakies miala jest zerowa:-) Siakas nowa

    wyjaśnienia przyjęte :-))))

    pzdr

    marek radwański

  • 18. Data: 2005-05-10 12:07:29
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    uznanie roszczenia powoduje przerwanie biegu przedawnienia, a nie
    przywrócenie biegu przedawnienia. Jeśli więc roszczenie jest przedawnione,
    to uznanie nic nie zmienia.
    i tak można spać spokojnie

  • 19. Data: 2005-05-10 19:53:43
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "MJ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > uznanie roszczenia powoduje przerwanie biegu przedawnienia, a nie
    > przywrócenie biegu przedawnienia. Jeśli więc roszczenie jest przedawnione,
    > to uznanie nic nie zmienia.
    > i tak można spać spokojnie

    A moglbys pisac POD POSTEM i ciac cytaty?????????????

  • 20. Data: 2005-05-11 01:35:16
    Od: "Agnieszka" <d...@p...onet.pl>

    Kupują przedawnione zaległości za 5% wartości, jak ktoś wpłaci to mają zysk.
    Jak windykator widzi że dłużnik głupi nie jest to odpuszczają.