  • 1. Data: 2005-05-09 19:09:53
    Temat: rozwiązanie umowy o prace w przypadku zmiany siedziby firmy.
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    firma w ktorej obecnie pracuje planuje przeniesienie do raszyna, dojazd tam mam
    bardzo zły, zastanawiam sie czy w takiej sytuacji mogłabym rozwiazac umowe o prace
    na kożystniejszych warunkach jezeli dojdzie do przeniesienia?

  • 2. Data: 2005-05-09 19:24:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    biela wrote:
    > firma w ktorej obecnie pracuje planuje przeniesienie do raszyna, dojazd
    > tam mam bardzo zły, zastanawiam sie czy w takiej sytuacji mogłabym
    > rozwiazac umowe o prace

    Jako pracownik w każdej sytuacji możesz rozwiązać umowę o pracę.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-05-09 20:41:28
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    > Jako pracownik w każdej sytuacji możesz rozwiązać umowę o pracę.

    to wiem, ale czy moge np. rozwiazac umowe tak zeby nie bylo okresu wypowiedzenia,
    albo tak zeby przyslugiwal mi zasilek? Po prostu nowa lokalizacja jest za daleko.

  • 4. Data: 2005-05-10 06:52:46
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    biela napisał(a):

    > to wiem, ale czy moge np. rozwiazac umowe tak zeby nie bylo okresu wypowiedzenia,
    albo tak zeby przyslugiwal mi zasilek? Po prostu nowa lokalizacja jest za daleko.

    przy takim manewrze musicie podpisac nowe umowy o prace, jesli jej nie
    podpiszesz, nastepuje rozwiazanie warunkow pracy z winy pracodawcy ze
    wszystimi tego kozysciami dla ciebie, mozesz wtedy probowac negocjowac
    warunki odejscia

    wiem bo kiedys to przetrenowalem, uswiadamiajac swojemu owczesnemu
    pracodawcy ze warto mi placic wiecej, a przeniesienie firmy bylo tylko
    na papierze ;)

  • 5. Data: 2005-05-10 12:25:49
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

    dzieki wielkie za informacje :)