  • 1. Data: 2004-02-11 13:17:59
    Temat: KRS - zwrot wniosku
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Witam,

    Sędzia wydał Zarządenie o zwrocie wniosku o wpis do KRS.
    Czy po uprawomocnieniu się zarządzenia wniosek wraz z
    załączonymi dokumentami (akty notarialne, uchwały etc) zostaną zwrócone
    z urzędu (pocztą), czy też muszę się po nie wybrać.

    Co z opłatą za wpis oraz za ogłoszenie w MSiG?
    Zwrócone będą z urzędu, czy trzeba złożyć wniosek, a może
    wpis przepada?

    Bronek

  • 2. Data: 2004-02-11 17:05:02
    Temat: Re: KRS - zwrot wniosku
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/11/2004 2:17 PM, bronek wrote:

> [...]
    >
    > Co z opłatą za wpis oraz za ogłoszenie w MSiG?
    > Zwrócone będą z urzędu, czy trzeba złożyć wniosek, a może

    W zarządzeniu jest pewnie podana przyczyna - należy ja usunąć.

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-02-11 17:05:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 14:17:59 +0100, bronek <b...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >załączonymi dokumentami (akty notarialne, uchwały etc) zostaną zwrócone
    >z urzędu (pocztą), czy też muszę się po nie wybrać.
    Hm, a nie ma w tym postanowieniu informacji ze wniosek nalezy
    uzupelnic w ciagu 7 dni? Zostal definitywnie odrzucony? Z jakiego
    powodu?

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 4. Data: 2004-02-11 19:46:37
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 11 Feb 2004 18:05:37 +0100, na pl.soc.prawo, WAM napisał(a):

    > Hm, a nie ma w tym postanowieniu informacji ze wniosek nalezy
    > uzupelnic w ciagu 7 dni? Zostal definitywnie odrzucony? Z jakiego
    > powodu?
    >
    > WAM

    Coś dziwne - sąd *musi* podać powód odrzucenia.

    Mieczysław

  • 5. Data: 2004-02-12 07:29:59
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Mieczyslaw wrote:

    > Coś dziwne - sąd *musi* podać powód odrzucenia.

    Oczywiście, że podał.
    Na moje biurko pismo trafiło jednak dopiero 8 dni po doręczeniu,
    dlatego nie zostało uzupełnione.

    Bronek

  • 6. Data: 2004-02-12 10:22:13
    Od: bronek <b...@g...pl>

    bronek wrote:

> [...]
    >
    > Co z opłatą za wpis oraz za ogłoszenie w MSiG?
    > Zwrócone będą z urzędu, czy trzeba złożyć wniosek, a może

    Z tego co się dowiedziałem w biurze podawczym, sąd fizycznie
    zwraca dokumenty dopiero po dłuższym czasie.
    Postanowiłem złożyć jeszcze jeden wniosek do którego załączę tylko
    załącznik, w którym były błędy. Resztę tylko wyliczę na końcu wniosku
    (tak jak to jest normalnie).
    W piśmie przewodnim wskażę, że pozostałe (wyliczone na końcu wniosku)
    dokumenty i załączniki są już w aktach sprawy o wskazanej sygnaturze.
    Nie będę wpłacał drugi raz opłat licząc, że zostaną zaliczone te z
    cofniętego wniosku.
    Może się uda :)

    Bronek