  • 1. Data: 2005-10-19 09:04:06
    Temat: KRS - pytanie
    Od: "mjj" <a...@p...onet.pl>

    Witam mam pytanko dotyczące wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym.
    Wpis dotyczy spółki z o.o., a dokładniej Rubryki - Dane wspólników.
    Czy faktycznie jest tak, iż w KRSie wymienieni są ci wspólnicy i tylko ci,
    którzy posiadają powyżej 8 % udziałów?
    Jeśli faktycznie jest tak, to proszę podać jakąkolwiek podstawę prawną.

    Z góry dziękuje

  • 2. Data: 2005-10-19 13:53:04
    Temat: Re: KRS - pytanie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mjj napisał(a):
> [...]
    > którzy posiadają powyżej 8 % udziałów?
    > Jeśli faktycznie jest tak, to proszę podać jakąkolwiek podstawę prawną.

    pomyślmy...
    ustawa o KRS? :)

    KG