  • 1. Data: 2004-02-23 14:45:29
    Temat: KPA - co znaczy niezwłocznie?
    Od: "stachu" <t...@c...sz>

    Witam
    KPA
    "Niezwłocznie powinny być załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w
    oparciu o dowody przedstawione przez stronę łącznie z żądaniem wszczęcia
    postępowania lub w oparciu o fakty i dowody powszechnie znane z urzędu
    organowi, przed którym toczy się postępowanie, bądź możliwe do ustalenia na
    podstawie danych, którymi rozporządza ten organ"

    Co znaczy niezwłocznie ? Czy jest jakaś bardziej precyzyjna definicja
    terminu w jakim takie sprawy powinny być załatwione.?
    Pozdrowienia
    Stachu

  • 2. Data: 2004-02-23 14:56:51
    Temat: Re: KPA - co znaczy niezwłocznie?
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "stachu" <t...@c...sz> napisał w wiadomości
    > Co znaczy niezwłocznie ? Czy jest jakaś bardziej precyzyjna definicja
    > terminu w jakim takie sprawy powinny być załatwione.?

    czy to jakas choroba ostatnich tygodni??
    co wejde na jakas grupe to kazdy sie pyta o definicje "niezwlocznie", moze
    to jakas nowa moda ;)

    bylo, pogoogluj

  • 3. Data: 2004-02-23 16:28:55
    Od: "stachu" <t...@c...sz>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > czy to jakas choroba ostatnich tygodni??
    > co wejde na jakas grupe to kazdy sie pyta o definicje "niezwlocznie", moze
    > to jakas nowa moda ;)
    >
    > bylo, pogoogluj

    Drogi Szerszeniu
    Bardzo mi pomogłeś
    Niech ci inni pomagają tak samo jak ty mnie.
    Miłych wrażeń
    Stachu

  • 4. Data: 2004-02-23 17:53:50
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Drogi Szerszeniu
    > Bardzo mi pomogłeś
    > Niech ci inni pomagają tak samo jak ty mnie.
    > Miłych wrażeń

    drogi stachu jak sie o cos pytasz, najpierw sprawdz, czy takiego postu lub
    podobnego nie bylo, wtedy nie musial bys czekac na odpowiedz i narazac sie
    na takich osobnikow jak ja, jakbys to zrobil to bys wiedzial, ze identyczne
    pytanie padlo 18-lutego br (a wiec 5 dni temu) i mialbys odpowiedz w 1
    minute