  • 11. Data: 2002-08-05 11:55:21
    Temat: Re: KLEPTOMANIA?
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > A wobec prawniczki z innych miast to juz moze dokonac przesluchania
    > kto chce ?
    >
    > Boguslaw

    Tam kropka jest. Choć w oczy się nie rzuca
    TS

  • 12. Data: 2002-08-05 12:04:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "TomekS" <t...@d...com.pl> wrote in message
    > tego

    > Tam kropka jest. Choć w oczy się nie rzuca

    Jesliby sie rzucala, to nie byloby smieszne..

    Boguslaw z Krakowa.

  • 13. Data: 2002-08-05 12:34:52
    Od: "Ania O-Z" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > "Ania O-Z"

    > A wobec prawniczki z innych miast to juz moze dokonac przesluchania
    > kto chce ?
    >
    > Boguslaw
    >przyjrzyj się uważnie czy aby faktycznie brakuje kropki , a poza tym to nie
    jest istotne bo intelogentny człowiek będzie wiedział o co chodzi.
    Powodzenia

  • 14. Data: 2002-08-05 12:37:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Ania O-Z" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > tego

    > jest istotne bo intelogentny człowiek będzie wiedział o co chodzi.

    Inteligentny czlowiek nie tylko wie, o co chodzi,
    ale zauwazy ze Pana Boguslawa na stare lata i z upalu glupie kawaly sie
    trzymaja.
    Slyszalem ponadto, ze pomiedzy inteligentnymi ludzmi mozna sobie na
    ostrzejszy zart
    pozwolic (pak stwiedzil kiedys Pan profesor, ktory sobie ze mnie zazartowal,
    a ja mu "odzartowalem").

    Natomiast dobrym zwyczajem jest (jesli juz Pani/Panie) uznaly za stosowne
    mnie pouczac
    ulatwiac czytanie robiac odpowiednie odstepy pomiedzy akapitami. Jako
    prawniczki mozecie
    Panie tego nie wiedziec, ale jesli nie drukujemy listu to znak koncz wiersza
    zydluza go
    (ten list) o jedynie dwa znaczki CR i LF ("koniec wiersza" i "nowa linia")
    wiec
    nie bardzo jest na czym oszczedzac.

    > Powodzenia

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 15. Data: 2002-08-05 13:14:02
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ania O-Z <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ailqmn$76f$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > tego

    > jest istotne bo intelogentny człowiek będzie wiedział o co chodzi.
    > Powodzenia

    I na co ci to było Bogusławie!
    Żartów się zachciało. Z prawniczek. Z Krakowa.

    :-)))

  • 16. Data: 2002-08-05 13:19:32
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Alek oznajmił::

    > I na co ci to było Bogusławie!
    > Żartów się zachciało. Z prawniczek. Z Krakowa.

    wstyd panie Bogusławie,
    by nie rzec - targanie świętości narodowych :))))

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.

  • 17. Data: 2002-08-05 20:11:37
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Ania O-Z" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast jeżeli kto9ś z obslugi chciałby Cię przeszukac to nie ma do tego
    > prawa . Tylko funkcjonariusz policji może dokonać przesluchania.
    > prawniczki z Krakowa

    Co do przeszukania - zgoda.
    Co do przesłuchania, to może je przeprowadzić jeszcze kilka
    innych osób - np. prokurator, sąd, pracownik firmy fonograficznej.