  • 1. Data: 2002-08-03 05:33:10
    Temat: Rachunki
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl>

    Jak dlugo mam przechowywac zaplacone rachunki telefoniczne? Operator ma do
    mnie pretensje o rachunek z wrzesnia 1998 roku. Czy to nie jest zbyt dlugi
    czas? To juz prawie 4 lata. Wiem, ze jakies przedawniaja sie po 3latach, ale
    ja raczej wiem, ze dzwonilo, ale nie wiem w jakim kosciele :-)
    Prosze o pomoc w wyjasnieniu sprawy. I gdzie jest opisane przedawnienie
    roszczen. Jakichkolwiek.

    Agnieszka B

  • 2. Data: 2002-08-03 10:06:56
    Temat: Re: Rachunki
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > I gdzie jest opisane
    > przedawnienie roszczen. Jakichkolwiek.

    W kodeksie cywilnym Art. 117 - 125.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Travel to exotic, distant lands. Meet exciting, unusual people - and kill them.

  • 3. Data: 2002-08-03 19:34:49
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl>

    Dziekuje bardzo.
    Agnieszka B