  • 1. Data: 2002-08-03 09:27:10
    Temat: Odnosnie Spolek.
    Od: gericotel <n...@s...com>

    witam,
    mam pytanie dotyczace spolek.

    czy jest w jakikolwiek przepis , ustawa okreslajaca ze podmiot w postaci
    spolki S.A. czy Z o.o. musi co jakis czas ujawniac swoje obroty, ogolnie
    warunki finansowe firmy (spolki).

    czy mam prawo nie ujawniac tych danych ?

    pozdrawiam,
    radoslaw
    --

    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 2. Data: 2002-08-03 12:58:48
    Temat: Re: Odnosnie Spolek.
    Od: Wojciech <w...@p...wp.pl>

    > czy jest w jakikolwiek przepis , ustawa okreslajaca ze podmiot w postaci
    > spolki S.A. czy Z o.o. musi co jakis czas ujawniac swoje obroty, ogolnie
    > warunki finansowe firmy (spolki).

    tak, jest to ustawa o rachunkowao?ci (art 69 - 70)
    zreszt? badaniu i og?aszaniu sprawozdan finansowych jest po?wi?cony ca?y
    rozdzia? 7 tej ustawy (art 64 - 70)

    > czy mam prawo nie ujawniac tych danych ?

    je?eli zachodz? okoliczno?ci wymienione w art 69 - 70, to musisz ujawniae,
    sankcj? okresla art 79 pkt 3 ustawy o rachunkowo?ci

    Wojciech