  • Data: 2020-03-26 19:02:03
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e7ceb6f$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.03.2020 o 16:34, J.F. pisze:

    >Jak gość mandatu nie przyjmie, to sądzisz, że sąd mu winę przypisze?

    Mandat to nie wiem czy mozna wystawic ... no, Sanepid pewnie moze.

    Ale skoro minister uwaza, ze na ma pilnowac ilosci osob, to czemu sad
    mialby uwazac inaczej :)

    >To kwestia techniczna.

    Za to bardzo istotna - nie mozesz egzekwowac uzywania maseczek, jesli
    te maseczki sa niedostepne.

    >Wyjątkowo nie :-)

    O znajomym ministra pisalem :-)

    >Powinno.

    Eee tam :-)

    A jak ministry obecnie jezdza ?
    Bo kierowca, ochrona i minister, to juz jakby trzy osoby :-)

    >OK. Ale to musiał by wpuszczać. No i których czterech, jak na
    >przystanku
    >pięciu stoi?

    Tych, co pierwsi wejda przez drzwi - to przeciez jasne :-)

    J.