  • Data: 2020-03-26 18:50:38
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2020 o 16:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl... W dniu
    > Myslisz, ze nie musi?

    Jak gość mandatu nie przyjmie, to sądzisz, że sąd mu winę przypisze?

    > Tak czy inaczej - powinno być kursów tyle, żeby pasażerowie nie byli
    > wypraszani z pojazdu.

    Nie wiem, jak to w du ż ych miastach wygląda, gdzie więcej ludzi na co
    dzień koszysta z komunikacji miejskiej. U nas nikogo wysadzać nie
    trzeba. Pomimo tego, że autobusy jeżdżą wg rozkładu sobotniego, to
    wewnątrz po kilka osób.

    > To byś musiał te maseczki zapewnić :-)

    To kwestia techniczna.

    > No chyba, ze jakiś znajomy rozpoczął produkcje i zbytu mu brakuje
    > :-)

    Wyjątkowo nie :-)

    > A co to ministra obchodzi ? :-)

    Powinno.

    > Skoro mniej jezdzi, to niech zmienia polowe motorniczych w
    > konduktorow :-)

    To jest jakiś pomysł. No i teraz powiedzmy, ze w trzecim wagonie jest za
    dużo o dwie osoby. Odpowiada konduktor?

    > Powienien nie wpuscic. Czterech wysiadlo, czterech moze wsiasc :-)
    > Tylko u nas zwyczaj wsiadania przez wszystkie drzwi ...

    OK. Ale to musiał by wpuszczać. No i których czterech, jak na przystanku
    pięciu stoi?

    --
    Robert Tomasik