  • 41. Data: 2005-12-27 13:41:37
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:doqej3$a7u$1@inews.gazeta.pl...

    > Re to: Przemek R... [Mon, 26 Dec 2005 14:01:31 +0100]:

    > Jeżeli ktoś kupuje pirata za 10zł, to raczej nie dlatego
    > że takie hobby ma, tylko dlatego że szkoda mu kasy na
    > oryginał. Nie jeden Windows na świecie, i podczas nalotów
    > jakiś czas temu bardzo ładnie widać było, że linuksów też
    > daje się używać - nagle wszyscy poinstalowali ;> I nie,
    > większość Windowsów nie kupiła, ale za to ci instalatorzy
    > mieli pełne kieszenie ;))

    nie wierze ze nie bylo by stac przy dobrych checiach na windowsa za 400 zl
    czy tzaniej starsza wersje jezlei zakupil komputer za kilkaset zlotych.
    P.

  • 42. Data: 2005-12-27 13:45:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > a chocia z by na tym że jest to jedyny system operacyjny na rynku do
    > komputera (pomijając topornego linuxa czy unixa, choćby dlatego że jak
    > ktoś
    > chce coś do niego zrobić to musi zapłacić kosmiczną kasę za biblioteki, co
    > wychodzi o niebo więcej od windy)

    i juz widac ze jestes totalnym nieukiem,

    bibkioteki:
    do gui np:
    -wxWidgets
    -gtk
    -fltk
    cos na wzor delphi - lazarus z biblioteka fcl, lcl

    zamiast directX- open GL ktory nie odbiega jakos znaczaca od tej pierwszej

    wystarczy dobre checi, monopl nie tworzy mircrosoft tylko programisci
    wybierajacy srodowiska tworzone pod ten system i decydujacy sie pod iego
    pisac soft.

    Dlatego JA MONOPOLU nie widze. A wybor masz zawsze, wystaczy wejsc na
    ftp://sunsite.icm.edu.pl i sobie sciagasz pelen system, lub pojsc do
    pierwszego lepszego kiosku rychu
    by nabyc linuxa z gazeta, jest bardziej dostepny niz windows, bo tamteo w
    kisoku nie kupisz.

    P.

  • 43. Data: 2005-12-27 13:46:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Statystyki różnych dziwnych stron mi pokazują, że 97% to różnej maści
    > windowsy. No fakt, do monopolu to mu jeszcze 3% brakuje. :)

    ale to nie on go tworzy, po co pluc na tworce za to ze stworzyl doskonaly
    system, ktorego wszyscy wybieraja? :-)
    Nikt ich do tego nie zmusza, (procz zusu),

  • 44. Data: 2005-12-27 15:07:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Re to: Gargamel [Mon, 26 Dec 2005 23:51:20 +0100]:

    > Cholera, a ja regulanie przełączam się na Debiana i jakoś
    > do tej pory nie zauważyłam żeby on nie istniał. A toporności
    > to już mu kompletnie nie mogę zarzucić, pod KDE przyjemniejszy
    > jest w obsłudze niż Windows.

    Tylko nie próbuj nikomu wmawiać, ze Linuks to system do "domowego" komputera.
    Ani tak prosty w obsłudze ani w modne gry nie pograsz.A domowy znaczy również
    dla dzieci jak i miłosników symulatorów.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 45. Data: 2005-12-27 15:28:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko nie próbuj nikomu wmawiać, ze Linuks to system do "domowego"
    > komputera.

    kwestia przyzwyczajenia, teoretycznie nic mu nie brakuje, trudneijszy jest
    tylko do konfiguarci chyba
    ze jest to nowy pelny linux suse (ten ma szanse konkurowac z widnwosem,
    domyslnei zawiera nawet czcionki microsoftu true type, bo w linuksie sa
    straszne)

    > Ani tak prosty w obsłudze ani w modne gry nie pograsz.

    a t juz wina producentow gier a nie Billa

    P.

  • 46. Data: 2005-12-27 17:37:43
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > Dlatego JA MONOPOLU nie widze. A wybor masz zawsze, wystaczy wejsc na

    stary, na krzyż dwa systemy operacyjne i nie widzisz?
    a czy prócz miski pod nosem i nocnikiem pod tyłkiem coś widzisz?

  • 47. Data: 2005-12-27 17:45:28
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > no to moze ty sie wysil i zobacz jakie korzysci odnosi z korzystania z
    > niego. (ni tylko materialne). Aluchaj kolego jezlei nie pasi ci cena,
    > rozgladasz sie nad innym oprogramowaniem, n apewno nie jest to argument za
    > zlodziejstwem, to tak jakby tlumaczyc kradziez mercedesa
    > tym ze nie bylo cie na niego stac, nie stac cie? to kup polocneza.

    aleś dowalił przykład, akurat na rynku samochodowym nie ma monopolu, więc
    przygadał piernik wiatrakowi,
    widzisz tak się składa że nie ma innego wyboru,
    widzę że dyskutujesz nie dając żadnych argumentów, matematyką i zdrowym
    rozsądkiem też nie potrafisz się podeprzeć, więc jak tu z tobą gadać?

  • 48. Data: 2005-12-27 17:48:21
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > No nie zauważyłam. Owszem, widzę dużą przewagę M$, ale do
    > monopolu to temu jeszcze kawałek brakuje.

    a kiedy zauważysz? jak ci cegła w drewnianym kościele na głowę spadnie?

    dwa systemy na rynku i ty nie widzisz monopolu?
    może poczytaj trochę o ekonomi kotek, a potem miaucz.

  • 49. Data: 2005-12-27 18:44:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dorg8r$329$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > utrata potencjalnego klienta ktoemu program byl potrzeabny i zamiast u
    > producenta nabyl i pirata
    Nie sądzę. Jeśli komuś potrzebny jest horrendalnie drogi soft, na który go
    absolutnie nie stać i stać nie będzie, to albo kupi pirata, albo nie kupi w
    ogóle. Tak czy inaczej producent/dystrybutor grosza nie zobaczy.

> [...]
    > za zlodziejstwem, to tak jakby tlumaczyc kradziez mercedesa
    > tym ze nie bylo cie na niego stac, nie stac cie? to kup polocneza.
    Porównanie używania nielegalnego softu z kradzieżą samochodu jest tak
    debilne, że w zasadzie dyskwalifikuje dyskutanta jako poważną stronę w
    dialogu na ten temat (na sporo innych pewnie także).

    Jeszcze jedno - jeśli nie przekracza to twoich możliwości intelektualnych,
    to bądź łaskaw sprawdzać swoje posty przed wysłaniem. Ilość popełnianych
    przez ciebie błędów utrudnia czytanie, a ponadto takie niechlujstwo świadczy
    o lekceważeniu interlokutorów lub tumaństwie autora.

    Jotte

  • 50. Data: 2005-12-27 19:51:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > aleś dowalił przykład, akurat na rynku samochodowym nie ma monopolu, więc
    > przygadał piernik wiatrakowi,
    > widzisz tak się składa że nie ma innego wyboru,

    a mozesz napisac konretny przypadek w ktorym nei masz wyboru? bo ja procz
    zusu
    takiego nie moge dostrzec.

    P.