  • 1. Data: 2005-12-20 07:19:29
    Temat: TP SA nie uwzględnia reklamacji
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Tepsa domaga się zapłaty za usługę, która nie działała 5 miesięcy i trwała
    jej naprawa. Dział techniczny potwierdza niedziałanie usługi, dział
    windykacyjny nic nie wie. Faktury przychodzą. Dostałem już kilkanaście
    decyzji dotyczących reklamacji, w tym decyzję _przyznającą_rację_, ale
    faktury nie zostały skorygowane. Nie muszę chyba mówić, że zostało wykonane
    wiele telefonów, w tym do biura regionalnego w Poznaniu (to chyba tam, gdzie
    był zatrudniony Lebiedź) i do Warszawy.
    Ostatnio TPSA zatrudniła firmę windykacyjną do ściągnięcia należności za
    _niedziałającą_ usługę, której niedziałanie potwierdziła pisemnie.

    Czy złożyć na Policję zawiadomienie o próbie wyłudzenia? Czy to będzie art
    286 kk?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2005-12-20 09:29:38
    Temat: Re: TP SA nie uwzględnia reklamacji
    Od: "Szymon" <s...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

> [...]
    > _niedziałającą_ usługę, której niedziałanie potwierdziła pisemnie.
    >
    > Czy złożyć na Policję zawiadomienie o próbie wyłudzenia? Czy to będzie art

    hej,
    ja bym złożył pozew do sądu rejonowego właściwego dla miejsca zawarcia umowy
    o "stwierdzenie nieistnienia zobowiązania"
    opisał wszystko
    dołączył korespondencję, wypunktował że nie działało.

    oraz poinformował TPsa, że złożyłes pozew (wyslac im kopię poleconym) i że
    zgodnie z Art. 101 ust. 5 Prawa Telekomunikacyjnego o treści:
    "W przypadku sporu, co do wysokości należności, odłączenie nie może
    nastąpić do czasu rozstrzygnięcia sporu, pod warunkiem zapłaty należności
    bieżących."
    czekasz na wyrok sądu i oni też muszą (nie wiem, czy dotyczy to ISDN,
    ale "zwykłego telefonu" na pewno).

    jeżeli będziesz chciał wzór pisma, podstawę prawną pozwu itd. - napisz na
    priva, ale wiadomo, jak to jest w okresie świąt :)

    nie sądzę, żeby cokolwiek innego dało skutek.

    pozdrawiam
    Szymon

  • 3. Data: 2005-12-20 11:02:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:do8ba2$da1$1@news.dialog.net.pl...

    > Czy złożyć na Policję zawiadomienie o próbie wyłudzenia? Czy
    > to będzie art 286 kk?

    Składanie zawiadomienia na policję nie ma żadnego sensu, bo to nie
    jest oszustwo, a sprawa cywilna. Ja bym na Twoim miejscu wysłał pismo
    na ręce Prezesa Zarządu TP SA z prośbą o zajęcie stanowiska przez
    organ reprezentujący TP SA (czyli wymieniony w Rejestrach Handlowych)
    z uwagi na to, że decyzje pracowników są sprzeczne i nosisz się z
    zamiarem ewentualnego pozwania ich do sądu. Myślę, ze to powinno
    zadziałać i ktoś powinien konstruktywnie zareagować. Dopiero, gdyby i
    to nie pomogło zostaje Ci wcielenie w życie rady Szymka.

  • 4. Data: 2005-12-20 11:36:40
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Składanie zawiadomienia na policję nie ma żadnego sensu, bo to nie
    > jest oszustwo, a sprawa cywilna. Ja bym na Twoim miejscu wysłał pismo
    > na ręce Prezesa Zarządu TP SA z prośbą o zajęcie stanowiska

    Pisać po francusku, czy po polsku? ;P

  • 5. Data: 2005-12-20 11:44:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pisać po francusku, czy po polsku? ;P

    Po Polsku. To ich problem, jeśli nie potrafią czytać.

  • 6. Data: 2005-12-20 18:21:23
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam

    Mam dokładnie to samo. Neostrada nie działała, uszkodzenie światłowodu na
    dzielnicy. Dzwoniłem dwukrotnie ale tam nie ma śladu po mojej reklamacji.
    Biling 6,10 zł. więc nie opłaca się szarpać za 3 dni . W maju kończy mi się
    umowa i wypowiadam w piździec wszystko co mam w TP SA (telefon, neostrada).
    Od maja będę uśmiechniętym i szczęśliwimy nieposiadaczem umowy z TP SA.

    Pozdrawiam Sławek

  • 7. Data: 2005-12-20 18:48:09
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się umowa i wypowiadam w piździec wszystko co mam w TP SA (telefon,
    > neostrada). Od maja będę uśmiechniętym i szczęśliwimy nieposiadaczem umowy

    Hehe a ja od jutra ;-)

    Tak wiem ze ten post nic nie wniosl do dyskusji, ale dajcie sie nacieszyc ;p

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu