  • 1. Data: 2005-12-20 05:11:12
    Temat: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
    zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy? Ja
    ostatnio poslizgnalem sie wlasnie na schodach, na szczescie nic mi sie nie
    stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
    jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci musi
    sie dostac na schody w szpitalach?

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2005-12-20 06:31:25
    Temat: Re: Worki na butach w szpitalach [crosspost]
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Smorzewski napisał(a):
    > Ale w skali kraju musialy byc przypadki
    > skreceń szczególnie zimą jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest
    > mokro i czesc tej mokrosci musi sie dostac na schody w szpitalach?

    I czemu szpital ma za to odpowiadać? Czy ci co chodzą w tych butach o
    tym nie wiedzą i nie mogą bardziej uważać?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-20 07:14:58
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos juz pozwal jakis szpital o skrecenie kostki na schodach z powodu
    > zalozonych pod przymusem zakazu wstepu do szpitala foliowych ochraniaczy?

    Ja ostatnio chciałem wytłumaczyć portierowi, że nie będzie mi przeszkadzać, gdy
    sobie buty w szpitalu ubrudzę. Był jednak tak uparcie troskliwy, że się
    zabezpieczyłem.

    --
    vertret

  • 4. Data: 2005-12-20 07:29:01
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

> [...]
    > stalo. Ale w skali kraju musialy byc przypadki skreceń szczególnie zimą
    > jesienią i wiosną, kiedy to na zewnatrz jest mokro i czesc tej mokrosci

    nie ma obowiazku noszenia tych kapci. a jezeli juz chca go wprowadzac, to
    musza nieodplatnie te kapcie udostepnic. poza tym, te kapcie to sa po prostu
    pomysly prywatnych inwestorow a pieniadze nie ida do szpitala, tylko do
    prywatnych kieszeni. jak portier dostanie w lape, to pilnuje, by koniecznie
    w tych kapciach wchodzic.

    pozdr.,

    F.

  • 5. Data: 2005-12-20 08:40:59
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > nie ma obowiazku noszenia tych kapci.
    jakies przepisy konkretne?

    a jezeli juz chca go wprowadzac, to
    > musza nieodplatnie te kapcie udostepnic.

    jak wyżej

    poza tym, te kapcie to sa po prostu
    > pomysly prywatnych inwestorow a pieniadze nie ida do szpitala, tylko do
    > prywatnych kieszeni

    no to wszyscy wiemy:)
    p.

  • 6. Data: 2005-12-20 09:04:35
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jakies przepisy konkretne?

    No wlasnie dlatego, ze nie ma przepisow zobowiazujacych do noszenia tych
    kapci, to nie ma obowiazku! A nie na odwrot! :)

    Tworzenie przepisow niezobowiazujacych do niczego byloby legislacyjna
    katastrofa.

    Pozdr.,

    F.

  • 7. Data: 2005-12-20 09:07:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Fil napisał(a):
    > nie ma obowiazku noszenia tych kapci

    Nie byłbym tego taki pewien. Obowiązek taki może pośrednio wynikać z
    innych obowiązków dot. przepisów sanitarnych.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-12-20 09:26:01
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Nie byłbym tego taki pewien. Obowiązek taki może pośrednio wynikać z
    > innych obowiązków dot. przepisów sanitarnych.

    1.Ale nigdzie nie jest powiedziane ze ten obowiązek ma się realizować poprzez
    noszenie worków. Może to się odbywać np przez
    przychodzenie z obuwiem na zmianę.

    2.Jak coś kupuję (worki) to sprzedawca na moje żądanie ma obowiązek wystawic
    fakture/paragon/rachunek - proponuję przyjzeć się
    tej kwestii - rzecz właściwie nie do zdobycia. Nie przeszkadzały by mi te worki,
    gdybym miał pewność że od każdej mojej "zety"
    jest odprowadzony podatek do fiskusa (także na cele służy zdrowia) a nie tylko
    "podatek" dla ordynatora oddziału płacony przez
    firme która owe worki sprzedaje.

    A.

    PS. Propozycja na popłoch w szatni - zapłacić za "obowiązkową" szatnię w placówce
    publicznej służby zdrowia i poprosić o
    rachunek - z reguły szatnia okazuje się być bezpłatna :) znowu nie chodzi o te
    "zete" tylko o pewne zasady.

  • 9. Data: 2005-12-20 09:46:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Arek Margraf napisał(a):
    > 1.Ale nigdzie nie jest powiedziane ze ten obowiązek ma się realizować poprzez
    noszenie worków. Może to się odbywać np przez
    > przychodzenie z obuwiem na zmianę.

    Podejrzewam, że nikt by się nie czepiał. Widziałem ludzi w normalnych
    kapciach w szpitalu i nikt nie zwracał im uwagi. Chodzi po prostu o to,
    aby ziemi, błota, itp. z dworu nie wnosić na korytarze szpitalne.

    > 2.Jak coś kupuję (worki) to sprzedawca na moje żądanie ma obowiązek wystawic
    fakture/paragon/rachunek - proponuję przyjzeć się
    > tej kwestii - rzecz właściwie nie do zdobycia. [...]

    Czy jesteś absolutnie pewien, że ten obowiązek dotyczy także sprzedaży
    przez automaty samoobsługowe?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-12-20 09:51:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <do8ioo$983$1@nemesis.news.tpi.pl>, Arek Margraf wrote:

    > 2.Jak coś kupuję (worki) to sprzedawca na moje żądanie ma obowiązek wystawic
    fakture/paragon/rachunek

    A jak coś się kupuje w automacie? Też automat powinien wystawiać
    paragon/fakturę, bo przecież większość nie wystawia?

    Renata