  • 11. Data: 2005-03-06 04:14:25
    Temat: Re: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > !!!!!
    >
    > ale macie problem eh przeciez wiadomo, ze jesli pyta o cos to nalezy podac
    > informacje taka by pomoc w okreslony sposob, miejsce zam. osoby jest bardzo
    > istotne w takich informacjach :P
    >
    > Sandra

    O Boy, dziekuje ci ze jestes normalna.

  • 12. Data: 2005-03-06 04:16:12
    Od: " " <m...@g...pl>

    Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl> napisał(a):

    > To poczytaj sobie jej posty w watku dotyczacym ustanowienia adwokata
    > w PL, zapoznaj sie z jej punktem widzenia i stosunkiem do "Polski i
    > Polaczkow".
    > A co do takiego stanowiska i pracy Polakow na zachodzie proponuje
    > potem dla wyluzowania posluchac sobie "Celiny" Kultu :>

    Sa Polaci i Polactwo, ty sie chyba zaliczasz do polaczkow

  • 13. Data: 2005-03-06 04:28:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > To ze Daria jest z USA to nie jest zadne wydarzenie, kraj jak kazdy inny a
    > jednak zaskakujace sa reakcje grupowiczow. Czasem sytuacja wymaga ze
    > wdyskusji trzeba wspomniec o Stanach i zreszta nie widze powodu by trzymac
    > sekret dla mnie to normalka ale nie dla wszystkich. Dlatego informuje ziomkow
    > by sie nie wychylali.

    To "nielubienie" wynika z ogólnego nielubienia jankesów i tych którzy z
    nimi przestają. Tak jest na całym świecie a winni temu są sami
    amerykanie. Tak zadufanego w samym sobie narodu to nigdzie na świecie
    nie widziałem.
    Prawda jest oczywiście gdzieś tam po środku, bo tak miłych i uprzejmych
    zwykłych ludzi też nigdzie indziej na świecie nie widziałem. No może po
    za Australią.

    W Polsce "nielubienie" przejawia się szczególnie u tych, którzy nigdy
    nie mieli okazji zobaczyć nic po za granicami Polski, a Ameryki to się
    naoogladali przez szklany ekran i w ten sposób robią za ekspertów.

  • 14. Data: 2005-03-06 09:53:55
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    <m...@g...pl> wrote:

    > Sa Polaci i Polactwo, ty sie chyba zaliczasz do polaczkow

    Popros kogos kogos niezaleznego by na spokojnie przeczytal tamten
    watek i wyrazil Ci swoje zdanie o Twoim sposobie wyrazania sie w nim.
    Moze tego nie dostrzegasz, ale taki stosunek drazni podobnie jak
    amerykanski akcent "z dziada pradziada" Mariusza Maxa Kolonko itp.
    To musi zrobic osoba bezstronna, ktorej ufasz, bo nie podpisywanie sie czy
    pisanie o sobie w trzeciej osobie per Daria w tym watku nie ma nic
    wspolnego z obiektywizmem.
    Nie jest to niechec do Ciebie czy USA w ogolnosci, ale wlasnie do
    takiego sposobu bycia i obnoszenia sie z tym polskich emigrantow,
    zazwyczaj swiezej daty

    PS:
    Z mojej strony EOT - nie mam zamiaru wdawac sie w dalsze pyskowki.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 15. Data: 2005-03-07 10:08:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Wywoluje to niechec , wscieklosc, agresje. Ciekawe dlaczego.

    To po co co chiwle piszesz o tym ze jestes z usa ;)))
    gdybys pisala ze jestes z krakowa co chciwle byloby podobnie ;)))))))))))))

  • 16. Data: 2005-03-07 14:30:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robcio wrote:

    > To po co co chiwle piszesz o tym ze jestes z usa ;)))
    > gdybys pisala ze jestes z krakowa co chciwle byloby podobnie ;)))))))))))))

    już to było.
    po prostu dyskutowana była sprawa, która wymagała podania, że daria
    teraz jest w usa, i nagle parę osób zabulgotało.

  • 17. Data: 2005-03-07 14:52:01
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

    > To po co co chiwle piszesz o tym ze jestes z usa ;)))
    > gdybys pisala ze jestes z krakowa co chciwle byloby podobnie ;)))))))))))))

    Co ty za pierdoly wypisujesz? Ja pisze co chwila ze jestem z USA? Wyssales to
    sobie z palca. Jolopie, po pierwsze mnie USA nie podnieca tak jak nowicjusza
    bo jestem tu juz 19 lat A po drugie nawet gdyby ktos czesto o tym pisal skad
    pochodzi to coz to jest za problem. Wam sie jawi to USA jako raj i zzera was
    zazdrosc i kompleksy stad te reakcje.

  • 18. Data: 2005-03-07 15:13:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

> [...]
    > pochodzi to coz to jest za problem. Wam sie jawi to USA jako raj i zzera was

    Daria, uspokój się. Sama na siebie bicz kręcisz.
    Cześć osób chce ci tu jeszcze pomóc, między innymi ja, natomiast ty
    robisz wszystko, żeby ludzi do tego zniechęcić.

    Nie odpowiadaj na posty i tyle.

  • 19. Data: 2005-03-07 15:17:00
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    witek napisał
    > Daria, uspokój się. Sama na siebie bicz kręcisz.
    > Cześć osób chce ci tu jeszcze pomóc, między innymi ja, natomiast ty
    > robisz wszystko, żeby ludzi do tego zniechęcić.

    He he :) Czekam z niecieprliwoscia, kiedy Ciebie nazwie jolopem :)

    pozdrawiam
    Gosia

    (zartuje oczywiscie, wcale na to nie czekam, ale jak sie to wszystko
    czyta, to rece opadaja...)

  • 20. Data: 2005-03-07 16:17:54
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Cześć osób chce ci tu jeszcze pomóc, między innymi ja, natomiast ty
    > robisz wszystko, żeby ludzi do tego zniechęcić.

    Witek, ja dziekuje juz za pomoc. Znalazlam adwokata i on zajmuje sie moja
    sprawa. myslalam ze grupy dyskusyjne sa pomocne czasami.....
    Sam widzisz co ja musze tutaj czytac zadnego zwiazku ani z tematyka ani z
    czymkolwiek co ma sens. Dzieki daria