  • 1. Data: 2005-03-05 05:43:30
    Temat: Radio na gwarancji ???
    Od: "axp" <p...@f...com.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie co zrobić w takiej sytuacji?
    Kupiłem w sklepie radio samochodowe z CD niestety po kilku
    dniach po zamontowaniu do auta się zepsuło!!!
    Oddałem do sklepu a gdy się zgłosiłem po jego odbiór
    okazało się że mam zapłacić 100 złotych za to że uszkodzenie
    nastąpiło na skutek "przepięcia" w instalacji samochodu.
    Nie zamierzam płacić i chcę skierować sprawę do sądu konsumenckiego.
    Zażądałem pisemnej ekspertyzy za co mam płacić i właśnie taką
    dostałem jest tam napisane że uszkodzeniu uległ procesor typ...
    "spalone masy w układzie (przepięcie)"
    Jest to KSERO!!!pisma napisanego odręcznie nie podpisane!!!
    i jedynie z pieczątką serwisu.
    Co ja mam robić dalej ? - bo wiem że radio zostało podłączone dobrze
    w miejsce starego które tam grało przez wiele lat!!!
    Pozdrawiam All.