  • 21. Data: 2005-03-07 16:20:10
    Temat: Re: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    MałGosia <g...@o...pl> napisał(a):

    > witek napisał
    >
    > He he :) Czekam z niecieprliwoscia, kiedy Ciebie nazwie jolopem :)
    >
    > pozdrawiam
    > Gosia
    >
    > (zartuje oczywiscie, wcale na to nie czekam, ale jak sie to wszystko

    Czy mozesz sprecyzowac o co ci chodzi? O jolopa moze? Tylko jolop moze sie
    czepiac czyjegos pochodzenia.

  • 22. Data: 2005-03-07 18:45:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > Witek, ja dziekuje juz za pomoc. Znalazlam adwokata i on zajmuje sie moja
    > sprawa. myslalam ze grupy dyskusyjne sa pomocne czasami.....
    > Sam widzisz co ja musze tutaj czytac zadnego zwiazku ani z tematyka ani z
    > czymkolwiek co ma sens. Dzieki daria

    No to super, ze znalazłaś.
    Wbrew pozorom grupy dyskusyjne czasami są pomocne, chociaż coraz
    bardziej schodzą na psy a to za sprawą dostępności internetu.
    Tak już jest i tego nie zmienimy. Już powstają grupy zamknięte, na
    które, żeby się dostać trzeba mieć odpowiednie wejścia. To jest po
    prostu reakcja na poziom grup ogólnodostępnych.
    Natomiast ja myślę, że problem leży w samej tobie. Naucz się po prostu
    nie reagować na głupie posty i tyle, a odpowiadaj tylko tym, którzy
    napisali coś konkretnego.
    Na post, który jakoś ciebie oczernia, odpowiadasz agresją, odpuść sobie
    i tyle.

  • 23. Data: 2005-03-07 18:56:47
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

> [...]
    > napisali coś konkretnego.
    > Na post, który jakoś ciebie oczernia, odpowiadasz agresją, odpuść sobie

    Wierz mi, ze taka podlosc i napastliwosc jest TYLKO na polskich grupach.

    Pozdrawiam Daria

  • 24. Data: 2005-03-07 19:04:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > Wierz mi, ze taka podlosc i napastliwosc jest TYLKO na polskich grupach.

    No i trudno. Nic z tym nie zrobisz.