eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny › Re: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
    From: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jesli jestes z USA nie pisz o tym na polskich grupach dyskusyjny
    Date: Sun, 06 Mar 2005 10:53:55 +0100

    <m...@g...pl> wrote:

    > Sa Polaci i Polactwo, ty sie chyba zaliczasz do polaczkow

    Popros kogos kogos niezaleznego by na spokojnie przeczytal tamten
    watek i wyrazil Ci swoje zdanie o Twoim sposobie wyrazania sie w nim.
    Moze tego nie dostrzegasz, ale taki stosunek drazni podobnie jak
    amerykanski akcent "z dziada pradziada" Mariusza Maxa Kolonko itp.
    To musi zrobic osoba bezstronna, ktorej ufasz, bo nie podpisywanie sie czy
    pisanie o sobie w trzeciej osobie per Daria w tym watku nie ma nic
    wspolnego z obiektywizmem.
    Nie jest to niechec do Ciebie czy USA w ogolnosci, ale wlasnie do
    takiego sposobu bycia i obnoszenia sie z tym polskich emigrantow,
    zazwyczaj swiezej daty

    PS:
    Z mojej strony EOT - nie mam zamiaru wdawac sie w dalsze pyskowki.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938