  • 11. Data: 2022-03-02 17:20:33
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-02 o 14:39, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Z wieżą to chyba nie wiadomo - celowy ostrzał, czy przypadkowe trafienie.
    > A zwalic taką wieże ... frajda :-)

    > Czego szukali w Czarnobylu to nie wiem, ale raczej nie materiałow - tych
    > maja pełno u siebie.

    > Moze dla Ukraincow Morawiecki dotacje da, a na bezdomnych nie chcial.
    >
    > Poza tym jak Ukraincy zaczną pracowac i płacic, to moze bedzie dla
    > miasta zysk, bezdomni raczej nie chcieli.

    Też prawda.
    A co zrobią z pracującymi Polakami? Powywalają ich z pracy?

    > A potem sie ich przyjmie do Unii, zaraz wyjadą pracowac do Niemiec, a
    > mieszkania zostaną.

    Może tak będzie.

    > A poza tym czytasz, ze problemy prawne z tym osiedlem trwaja juz lata,
    > wiec moze wcale nie bezdomnych tu chodzilo.

    A kto by chciał dać mieszkanie obdarciuchowi bezdomnemu jak wiele rodzin
    mieszka w fatalnych warunkach i nawet pustostanu nie dostaną.

    Nowe wieści się pojawiły.
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/mokotow/warszawa-flaga-
    ukrainy-i-polski-na-szpiegowie-5619402

    --
    animka

  • 12. Data: 2022-03-03 01:54:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Biała flaga i do najbliższego posterunku ukraińskiego?

    Za to w Rosji by ich nie polubili, a tam wiekszość pewnie ma rodziny.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2022-03-03 06:33:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za to w Rosji by ich nie polubili, a tam wiekszość pewnie ma rodziny.

    No trudno. Świat nie jest doskonały (między innymi przez ruskich). Tak
    czy inaczej nie jest tak, że musi strzelać do cywilów i nie ma wyboru.
    Można jak kiedyś - sprzęt się popsuł;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-03-03 08:20:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 06:33:56 +0100, Shrek wrote:

    > No trudno. Świat nie jest doskonały (między innymi przez ruskich). Tak
    > czy inaczej nie jest tak, że musi strzelać do cywilów i nie ma wyboru.
    > Można jak kiedyś - sprzęt się popsuł;)

    No i podobno jakies kolumny pojazdow stoja i prawie sie nie ruszaja

    J.

  • 15. Data: 2022-03-03 11:57:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bezdomny zawsze będzie mieszkał pod mostem, bo tak lubi.
    Poza tym możesz go przyjąć do swojej klatki schodowej na zimę. Udostępnić mu
    łazienkę. I komputer. Nie zapomnij o flaszce.

    -----

  • 16. Data: 2022-03-03 12:53:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 06:33:56 +0100, Shrek napisał(a):

    > Świat nie jest doskonały (między innymi przez ruskich). Tak
    > czy inaczej nie jest tak, że musi strzelać do cywilów i nie ma wyboru.
    > Można jak kiedyś - sprzęt się popsuł;)

    Jeden nawet popisał się właściwą postawą:

    "W środę w bitwie pod Charkowem Ukraińcy odbili z rąk wroga sześć nowych
    rosyjskich czołgów T-80BVM z elitarnej 200. Brygady Piechoty Zmotoryzowanej
    Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej. Czołgi są nowe i w pełni sprawne.
    Ukraińcy przejęli je również z zapasem amunicji. Z doniesień wynika, że
    pojazdy miały zostać porzucone przez rosyjskich żołnierzy.

    Jak poinformował Jurij Butusow - dziennikarz ukraińskiego portalu
    censor.net, 200. Samodzielną Brygadą Strzelców Zmotoryzowanych dowodził
    pułkownik Denis Kuryło, który uciekł z pola walki "w sposób haniebny".

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,281
    77995,ukraincy-rozbili-elitarna-jednostke-wroga-rosy
    jski-dowodca.html#s=BoxMMtCzol4

    W sumie to ja pochwalam takie zachowanie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2022-03-03 13:06:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    77995,ukraincy-rozbili-elitarna-jednostke-wroga-rosy
    jski-dowodca.html#s=BoxMMtCzol4

    > W sumie to ja pochwalam takie zachowanie.

    Bo ja wiem, czy haniebny? Uciekł, ale żyje :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 18. Data: 2022-03-03 13:08:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    77995,ukraincy-rozbili-elitarna-jednostke-wroga-rosy
    jski-dowodca.html#s=BoxMMtCzol4

    > Bo ja wiem, czy haniebny? Uciekł, ale żyje :-)

    i jeszcze...

    Nie rozumiem też dlaczego tych dwóch czołgistów, co poprosiło o
    paliwo na ukraińskim komisariacie policji, nazwano idiotami.
    Przecież to mądre chłopaki - dzięki temu żyją i mają czyste sumienie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2022-03-03 13:20:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 03 Mar 2022 13:08:55 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nie rozumiem też dlaczego tych dwóch czołgistów, co poprosiło o
    > paliwo na ukraińskim komisariacie policji, nazwano idiotami.
    > Przecież to mądre chłopaki - dzięki temu żyją i mają czyste sumienie.

    Ponoć jest takich więcej:

    "Cywile demonstrują pokojowo, a rosyjskie wojska coraz częściej mają
    decydować się na odwrót, nie chcąc strzelać wbrew rozkazom Kremla do
    ludności cywilnej.
    ,,Nikt nie uzbraja naszej obrony tak, jak sami rosyjscy okupanci" - mają
    mówić Ukraińcy. W wielu częściach kraju znajdują porzucone czołgi i inne
    pojazdy wojskowe.
    Nie wiadomo, czy rosyjskie wojska dezerterują czy zaczyna im brakować
    paliwa i jedzenia, o czym coraz częściej też się mówi. Wystarczy spojrzeć
    na poniższe zdjęcia, na których widać porzucony czołg wraz z całym zapasem
    amunicji, który bez walki oddali Rosjanie."

    http://pressmania.pl/wojska-rosyjskie-masowo-dezerte
    ruja-z-pola-walki/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2022-03-03 17:24:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2022 o 08:20, J.F pisze:

    > No i podobno jakies kolumny pojazdow stoja i prawie sie nie ruszaja

    Bo oni taką logistykę i organizację mają;) Kolumna o długosci 30 km
    zbliża się do kijowa. Następny dzień już 60km. A to po prostu korek;) W
    sumie nic dziwnego - przecież taka komumna pali paliwa i żre żarcia jak
    smok. No i jak ci na początku wypali paliwko a cysterny z tyłu, a za
    nimi następni a dookoła ukraincy...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.