  • 31. Data: 2010-12-12 17:26:26
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4d0503bc@news.home.net.pl...

> [...]
    > kartę automat "wylosuje" - wyższą czy niższą. No i jak już dochodziłem do
    > finału a miałem zgadnąć czy nastepna wylosowana bedzie wyższa czy niższa
    > od 2 i zadeklarowałem że wyższa, to automat kilka razy z maniackim uporem
    > na ułamek sekundy wrzucał też 2 jako kartę najniższą. Niestety, nie
    > zgadzało mu się z moją deklaracją i musiał uznać moją wygraną. Gdybym miał
    > 3 i zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa zadeklarował kartę wyższą, to
    > wbrew temu rachunkowi zostałaby "wylosowana" 2. W internecie mowy nie ma o
    > losowości. Wynik zawsze będzie zmanipulowany na korzyść organizatora.

    Tu nie do konca sie zgodze. Mam w pracy dwoch kumpli, ktorzy nalogowo graja
    w pokera w internecie.
    I miesiecznie udaje im sie zawsze kilka stowek z tego wyciagnac. To nie
    jakies bajki, tylko realia. Kwoty nie sa wielkie, ale jednak swiadcza,
    ze cos z tego mozna wyciagnac.
    Po za tym pare lat temu znane byly wałki Polaków (tylko Polacy moga wpasc na
    taki pomysl. hehehe),
    gdzie siadalo sobie trzech polakow do jednego stolika w internetowym pokerze
    i czekali na jakiegos zagraniczniaka, A jak juz jakis wszedl,
    to na GG mowili sobie, jakie maja karty i kroili goscia do ostatniego centa
    :)

  • 32. Data: 2010-12-12 17:34:49
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to si&ecirc; nie nadaje do s&plusmn;du?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystkie te liczby wchodza w zakres systemu szesnastkowego. Niestety za
    > leniwy jestem, zeby to policzyc.

    Nie trzeba liczyc.
    W szestastkowym wychodza zawsze "nizsze" ciagi cyfr. Nie ma szans by zamiast
    1xx wyszlo 4xx :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 33. Data: 2010-12-12 17:49:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 11:21 AM, Ajgor wrote:

    > Ale ja mowilem o rownaniach takich, jak to z programu :)

    to masz rownanie jak z programu, nawet prostsze
    sqrt (2) = ???

  • 34. Data: 2010-12-12 17:51:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2010 11:20 AM, Ajgor wrote:
    > Wszystkie te liczby wchodza w zakres systemu szesnastkowego. Niestety za
    > leniwy jestem, zeby to policzyc.

    to juz trzeba byc niezlym leniem, zeby miec opory przed odpaleniem
    kalkulatora

    = 0x85

  • 35. Data: 2010-12-12 18:20:37
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:ie323p$e59$5@inews.gazeta.pl...

    > to juz trzeba byc niezlym leniem, zeby miec opory przed odpaleniem
    > kalkulatora
    >
    > = 0x85

    A jesli ktos nie ma kalkulatora z systemem szesnastkowym, bo na przykład...
    nie potrzebuje?
    Bierzesz pod uwage mozliwosc, ze nie kazdy potrzebuje do zycia tego samego,
    co Ty?
    Kiedys pisalem programy w asssemblerze, i takie rownania w ukladzie
    szesnastkowym liczylem w pamieci.
    Ale to bylo lata temu, i teraz mi sie nie chce :)

  • 36. Data: 2010-12-12 18:23:08
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:ie31ve$e59$4@inews.gazeta.pl...

    > to masz rownanie jak z programu, nawet prostsze
    > sqrt (2) = ???

    Nie NAWET PROSTSZE, tylko TAKIE jak w programie. To różnica.
    A na marginesie - 1.4142 :) Oczywiście to nie cały ciąg.. Więc pewnie bym
    przegral. Calego ciagu nie pamietam.

  • 37. Data: 2010-12-12 19:05:54
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...pl>

    Órzytkownik "SDD" napisał:

    > System dziesietny: 3 x (5 x 5) + 22 + 18 = 3*25 + 40 = 115
    > System dziewiątkowy: 3 x (5 x 5) + 22 + 18 = 3*27 + 41 = 83 + 41 = 134
    > Wiec wynik inny - do podstawowki wracaj pacanie

    a ty pacanie pszed liczeniem zamień liczby z dziesietnego na dziewiatkowy,
    gdzie cie ku*** uczono działań matematycznych w jednym systemie na liczbach
    w innym systemie, w podstawufce?:O)

  • 38. Data: 2010-12-12 19:24:58
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 12.12.2010 18:17, Ajgor wrote:
    > Stacja wysle bardzo dobrze oplacanych prawnikow, ktorzy chorymi pokretnymi
    > wypowiedziami ponad wszelka watpliowsc
    > udowodnia, ze pozywajacy sie myla. A sedzia bojac sie kompromitacji przyzna
    > im racje.
    > Cholera chyba sie za duzo Stiega Larssona naczytalem :)

    To jakiś polski autor publikujący pod pseudonimem? :>

    mspanc
    mi

  • 39. Data: 2010-12-12 19:31:00
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "mi" napisał w wiadomości news:ie37i9$bmf$1@news.onet.pl...

    > To jakiś polski autor publikujący pod pseudonimem? :>

    Stiega Larssona nie znasz?? Uuuu... Ja bym sie nie przyznawal :)

  • 40. Data: 2010-12-12 19:31:55
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > chrzanisz
    > uzywasz windows i nie masz alkulatora.
    > tramwaj przejechal

    A zapomnialem o nim, bo go nigdy nie uzywalem :)