  • 11. Data: 2006-05-21 13:07:50
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: "Wojciech Wrona" <v...@r...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1148211040.934610.81540@y43g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    > Witam
    > Wczoraj mialem nieprzyjemna sytuacjie zabrania prawa jazdy za
    > prowadzenie pod wplywem(1 promil)
    > Jestem zalamany i zly na siebie ,poszukuje informacji jakie sa
    > konsekwencjie tego "wyczynu".
    > Na jaki okres zabiara mi prawojazdy?Czy bede musial je zrobic
    > ponownie?iI jaka moze byc kara pieniezna?
    > Z gory dziekuje za info osob znajacych emat
    > Pzd,

    Znajomy za 2.8 dostal 5 lat zakaz prowadzenia i jakies zawiasy, nie pamietam
    ile.

    Pozdrawiam, Wojtek

  • 12. Data: 2006-05-21 13:21:10
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek R. napisał:

    > dozywotnio to jednak moim zdaniem zbyt surowo, blad moze popelnic kazdy,

    Z pierszą częścią zdania mógłbym się zgodzić, z drugą już nie. Błąd to
    byłby gdyby zabrał się za kierowanie, bo zapomniał że wypił (a nie
    podejrzewam). Świadome wprowadzenie zagrożenia w komunikacji na tę nazwę
    nie zasługuje.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-05-21 13:22:16
    Od: k...@w...pl

    moze kto inny ma jeszcze jakies przyklady swoie lub swoich znalomych?

  • 14. Data: 2006-05-21 13:48:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

> [...]
    > byłby gdyby zabrał się za kierowanie, bo zapomniał że wypił (a nie
    > podejrzewam). Świadome wprowadzenie zagrożenia w komunikacji na tę nazwę

    moze inaczej, 'zblądzic' kazdemu sie moze zdarzyc :-)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 15. Data: 2006-05-21 14:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ELCO wrote:

    > Eee... chyba tylko przez 5 lat. Potem jak wystapi o zaswiadczenie o
    > niekaralnosci, to bedzie czysty.

    6 miesięcy od zakończenia okresu próby (o ile w ostatnim roku nic się
    nie zmieniło).

  • 16. Data: 2006-05-21 16:16:38
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > moze kto inny ma jeszcze jakies przyklady swoie lub swoich znalomych?

    Owszem, z tym, ze to nie znajomy, na szczescie. Jazda po pijaku - 3 lata do
    odsiadki i 10 lat prawko - czyli 13 lat zakazu. Stan nietrzezwosci i
    zabojstwo rowerzysty.

    --
    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 17. Data: 2006-05-21 16:40:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > Witam
    > Wczoraj mialem nieprzyjemna sytuacjie zabrania prawa jazdy za
    > prowadzenie pod wplywem(1 promil)

    I bardzo dobrze.

    > Jestem zalamany i zly na siebie ,poszukuje informacji jakie sa
    > konsekwencjie tego "wyczynu".

    Za glupote sie placi - jak siadales za kolko to nie przyszlo Ci do glowy
    ze popelniasz przestepstwo? A jakbys kogos zabil?

    > Na jaki okres zabiara mi prawojazdy?Czy bede musial je zrobic
    > ponownie?iI jaka moze byc kara pieniezna?

    Wszystko zalezy od sadu, ale zapewne bez wyroku w zawiasach sie nie
    obejdzie.

    Jacek

  • 18. Data: 2006-05-21 16:42:03
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    ELCO napisał(a):

    > Osobiscie mam nadzieje ze konsekwencje beda jak najwieksze.
    > Niestety dostaniesz tylko wyrok ktory zabierze Ci prawko
    > na 2 lata i bedziesz musial zdawac je od nowa.

    Nie tylko prawko. Popelnil przestepstwo wiec bez wyroku skazujacego sie
    nie obejdzie. Z racji ze to byl pierwszy raz wiec wyrok dostanie w
    zawiasach zapewne.

    Jacek

  • 19. Data: 2006-05-21 18:38:27
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    czesc.

    jesli policja zabrala ci prawo jazdy to musieli wystawic pokwitowanie za nie.
    jak cie teraz walna na jezdzenie samochodem / trzezwemu / to dostaniesz mandat
    za nie posiadanie uprawnienia / 500 zl /.

    przyjdzie ci do domu postanowienie sadu o przedmiocie zatrzymania prawa jazdy.
    prawo jazdy bedzie zatrzymane do sprawy.
    mozesz napisac zazalenie na to postanowienie / np. ze utrzymujesz sie z tego iz
    jestes kierowca i ze sa ci prawo jazdy potrzebne - tym sposobem uratujesz prawo
    jazdy do sprawy w sadzie /

    sady sa zawalone takimi sprawami takze na sprawe mozesz czekac nawet rok.
    sprawa bedzie w sadzie grodzkim tam gdzie cie zlapali - ale jest to sprawa karna
    takze bedziesz juz karany w Krajowym Rejestrze Karnym bo przekroczyles 0,5
    promila. / od 0,2 do 0,5 promila to wykroczenie z art art. 87 par. 1 i 2 Kodeksu
    Wykroczen /.

    bedzie pewnie w tej sprawie wyrok nakazowy.

    Jesli pierwszy raz cie zlapali to dostaniesz pewnie kare pieniezna / raczej od
    1000 zl w gore / i zaraz prowadzenia pojazdow na rok lub dwa / a moga dac od
    roku do 10 lat /.

    ciezko jest sie z tego wylgac bo to juz jest sprawa karna a nie wykroczenie.

    jak dostaniesz wyrok w zakazem prowadzenia pojazdow to wysla ten wyrok do urzedu
    ktory ci wydal prawo jazdy by ten ci je odebral / cofnal uprawnienie /.
    jezeli okres cofniecia uprawnienia przekroczy rok / moment od uprawomocnienia
    sie decyzji o cofnieciu uprawnien do konca zakazu - to trzeba robic prawo jazdy
    od nowa /.

    jak bedziesz jezdzil majac zakaz prowadzenia pojazdow to mozesz trafic na pare
    miechow do pierdla / art. 244 Kodeksu Karnego / /:) policja ma baze danych osob
    ktore maja zakazy - takze pewnie cie sprawdza przy kontroli :)

    jak masz jakies pytania to zapraszam na moje gg.

    pozdrawiam
    ::..SKY
    gg:2475019

  • 20. Data: 2006-05-21 18:44:42
    Od: "::..SKY" <s...@o...pl>

    zawsze mozesz jeszcze pojsc do prokuratury ktora prowadzi sprawe - pierdolnac
    skruche i moze sie dogadasz na jakis "lightowy" wyrok.

    kolega tak zrobil i dostal tylko rok zakazu przy 1 promilu we krwi.

    nara