  • 261. Data: 2007-08-08 10:23:28
    Temat: [OT]Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 18:42:27 +0200, Johnson napisał(a):

    > Marcin Wasilewski pisze:
    >
    > [ciach ...]
    >
    > A uwzględniacie to że światła są dwoma silnikami fotonowymi :) ? Gdyby
    > samochód z palącymi światłami zostawić w próżni i nieważkości do
    > odleciałby w kierunku przeciwnym do oświetlanego ... Taka na przykład
    > latarka w próżni do wyczerpania się baterii osiąga prędkość 0,1 mm/s ...

    Nieważkość miałeś na myśli?

    p. m.

  • 262. Data: 2007-08-08 10:43:09
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 06 Aug 2007 14:27:39 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Spróbuj iść z państwowego.... Jak nie rzucisz odpowiedniej włapówki, to
    > i tak cię najwyżej pochowają...

    Leżąc na hematologii leczyłem się bez rzucania "włapówek". Ba, lekarz
    prawie zrzucił mojego ojca ze schodów jak ten mu z przyzwyczajenia chciał
    kopertę wsunąć.

    Więc nie generalizuj...

    p. m.

  • 263. Data: 2007-08-08 11:07:05
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-08-2007 o 11:32:36 andrzej <u...@o...eu> napisał(a):

    > S? jeszcze jakies dowody na szkodliwo?ae ?wiecenia?

    Globalne ocieplenie.
    http://www.ee.pw.edu.pl/~bartnikj/swiatla/

    Do minimalnego dopracowania. Ale wynik jest w przyblizeniu dobry, przy
    pewnych zalozeniach :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 264. Data: 2007-08-08 11:12:29
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Na autobanie? Poza tym, pół godziny snu nic nie daje... Jeszcze
    > gorzej.

    rozumiem, ze nie ma zjazdow? :)
    poza tym krotki sen daje wiecej niz dlugi... swego czasu prowadzono nad tym
    badania.

    > Dlatego zmieniłem się z żoną, gdy uznałem, że działam gorzej niż ona
    > :D

    TO moze bylo lepiej sie zatrzymac i przespac :)

    Steel

  • 265. Data: 2007-08-08 11:15:46
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Ja wtedy ,,gwałtownie hamuję'' bez hamowania i najczęściej pomaga.
    > Jak nie, to zwalniam...

    tez tak robie... ale co ci to pomoze w momencie gdy faktycznie bedziesz
    musial zahamowac gwaltownie?
    twoje hamulce nie sa przystosowane do hamowania dwoch pojazdow na raz :(
    poza tym po hakim zahamowaniu czeka cie klepanie zarowno przodu jak i tylu
    (jesli nie bokow dodatkowo) lub zlomowanie :)

    Steel

  • 266. Data: 2007-08-08 16:11:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nic nie zrozumiałeś.

    > Chłopie co ty wygadujesz jaka teoria ? ty znasz prawo Ohma ?

    A co to jest oporność skóry wiesz? Proszę bardzo, przy 230V, aby uzyskać
    moc 100W potrzebny jest prąd o natężeniu około 0,43A. Postaw w szeregu 20
    osób, przyłóż prąd o takim natężeniu i napięciu i zobaczymy ile zginie.
    Piszę się na ochotnika.

  • 267. Data: 2007-08-08 17:08:05
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2007 18:11:20 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > przyłóż prąd o takim natężeniu i napięciu

    ROTFL :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 268. Data: 2007-08-08 17:58:12
    Temat: Re: [OT]Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mvoicem pisze:

    > Nieważkość miałeś na myśli?

    Nieważkość + próżnia. Inaczej byłby opór powietrza. Ale to chyba
    oczywiste było.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 269. Data: 2007-08-08 18:45:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:nj2rrlqxz0ks$.ee9w0yfi15vg$.dlg@40tude.net...

    > ROTFL :-)

    ROTFL, to miałeś mieć na drugie imię, ale ksiądz się nie zgodził.

    Równie mogę się ponabijać ze stwierdzenia "Energia elektryczna 100W jest
    w stanie [...]", ale rozumny człowiek zrozumie, że jest to uproszczenie,
    burak niestety nie. Żebyś się nie cieszył, wiem, że Volt, to jest różnica
    potenciałów pomiędzy źródłem i punktem odniesienia, a o prądzie mówi się w
    rozumieniu natężenia, jednakże prąd ma także trochę inne potoczne znaczenie.

  • 270. Data: 2007-08-08 21:18:40
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Jotte pisze:

    > Ale w ogóle to fajny pomysł. Dorzucę równie dobry - ubezpieczam się.
    > Jeśli TU nie musiało za mnie płacić odszkodowania, to oddać składkę
    > (albo niech zostanie sprolongowana na następny rok).
    Świetny pomysł, dodaj do niego jeszcze trochę symetrii
    - jeśli TU musiało jednak zapłacić, Ty też to zwracasz do TU.
    Tylko po co wtedy te papierzyska polisowe ;)

    --
    pozdro
    poreba