  • 21. Data: 2003-08-26 20:47:32
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns93E3B469A4F93dmicfgpolboxcom@22.7.19.11...

    > Pewnie nie przestrzegał przepisów prd.
    > Dostosowanie prędkości do warunków, zasada ograniczonego
    > zaufania, itd. itp. Jego wina ...

    Poręba - ty jesteś jednak porąbany.

    *plonk*

  • 22. Data: 2003-08-26 23:15:46
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bigh3d$btr$10@inews.gazeta.pl> Robert Tomasik napisał(a):

    > Ciekawi mnie, skąd ROT. Czyżbyś się wstydził własnych myśli?

    Tak. Nie tyle mysli, co (mojej) reakcji na takie i tym podobne (na tej grupie)
    posty...

    > Bo po za tym,
    > to wniosek popieram. Każdy ma się prawo bronić, nawet morderca.

    Uff, nie jestem wyaljenowany :)))
    pozdrawiam Andrzej

  • 23. Data: 2003-08-31 21:57:37
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> niebacznie popelnil

    > Poręba - ty jesteś jednak porąbany.
    > *plonk*
    Nie ma sie czego wstydzic, wrodzony, czy tez utracony w wyniku
    wypadku, brak wyczucia ironii i sarkazmu nie musi u Ciebie wywolywac
    od razu odruchu zaprzeczenia. Nie czytasz tej grupy ze nie wiesz iz
    podalem w skondensowanej formie "standardowa" odpowiedz na pytania
    zwiazane z autami?

    a na odwzajemnienie plonka nie licz...

    --
    pozdro