  • 1. Data: 2003-08-26 07:34:36
    Temat: czynsz a ilość osób w lokalu
    Od: "bruno64" <b...@p...com>

    Jakie są zasady naliczania opłat zależnych od ilości osób (np.woda (przy
    ryczałcie), itp). Czy od ilości zameldowanych osób czy przebywających w nim
    (czasowy wyjazd)? Jakie przepisy regulują ten problem.

    bruno64

  • 2. Data: 2003-08-26 07:42:17
    Temat: Re: czynsz a ilość osób w lokalu
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bruno64" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    nim
    > (czasowy wyjazd)? Jakie przepisy regulują ten problem.

    U mnie na osiedlu jest tak, że piszesz pismo do administracji, że taka osoba
    już tu nie mieszka i już.
    Polecam spacer do administracji i "pomęczenie" urzędniczek ;)

    pozdrawiam
    Alek

  • 3. Data: 2003-08-26 08:55:15
    Od: "bruno64" <b...@p...com>

    Jest różnica pomiędzy "nie mieszka" a "nie przebywa" - może być zameldowana
    w mieszkaniu i nie przebywać w nim- czyli zamiast np.5zameldowanych
    przebywają 2 osoby
    Pozdrawiam
    bruno64

  • 4. Data: 2003-08-26 11:43:11
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Jest różnica pomiędzy "nie mieszka" a "nie przebywa" - może być
    zameldowana
    > w mieszkaniu i nie przebywać w nim- czyli zamiast np.5zameldowanych
    > przebywają 2 osoby

    Racja, racja, ale meldunek to on zmieniał dopiero po jakimś roku czy dwóch.
    Dalej polecam wybranie się do administracji i "pomęczenie" ;)

    pozdrawiam
    Alek

  • 5. Data: 2003-08-27 06:09:15
    Od: "Tom" <...@f...pl>

> [...]
    nim
    > (czasowy wyjazd)? Jakie przepisy regulują ten problem.
    wewnętrzne spółdzielni/wspólnoty mieszkaniowej/gminy - w zależności od tego
    czyją własnością jest mieszkanie i kto nim zarządza.

    burenezo

  • 6. Data: 2003-08-28 11:42:05
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

> [...]
    > Jakie są zasady naliczania opłat zależnych od ilości osób (np.woda
    > (przy ryczałcie), itp). Czy od ilości zameldowanych osób czy

    Zużycie zależy od stanu faktycznego, więc logicznym jest, że spółdzielnię
    będzie interesowała liczba (taka mała uwaga: 'ilość' dotyczy raczej rzeczy
    niepoliczalnych) osób faktycznie przebywających. W mojej daje się po prostu
    świstek o tym informujący.

    > Jakie przepisy regulują ten problem.

    Regulamin spółdzielni.