  • 1. Data: 2003-08-26 07:23:43
    Temat: odpowiedz w ciągu 30 dni
    Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl>

    Napisałem pismo do Wydziału Komunikacji o zwrot poniesionych kosztów (500
    zł) nie dostałem odpowiedzi w ciągu 30 dniu. Moje pytanie jest czy jeśli nie
    odpowiedzieli mi w ciągu 30 dni to zgadzają się z moimi warunkami
    (żądaniami), czyli ze musza mi oddać te 500 zł. Czy jest na to jakiś przepis
    ?

    --

    edward u

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
    durnowaty
    tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 2. Data: 2003-08-26 19:13:07
    Temat: Re: odpowiedz w ciągu 30 dni
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie piszesz o co chodzi dokładnie, ale co do zasady brak odpowiedzi nigdy w
    prawie cywilnym nie oznacza zgody, chyba, że strony się tak wyraźnie umówiły
    albo wynika to z ustawy wprost.

  • 3. Data: 2003-08-28 15:02:21
    Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl>

    chodzi mi o to ze zapłaciłem w Urzędzie 1000 zł a powinienem 500. Pisałem
    odwołanie minęło już 1,5 miesiąca a oni nadal nie dali odpowiedzi. W związku
    z tym chodzi mi o to czy w tej sytuacji muszą mi oddać te 500 zł (gdyż minął
    ponad miesiąc ) Czy jest to gdzieś napisane w kodeksie itp. ze w tej
    sytuacji zgadzają się z moimi warunkami

  • 4. Data: 2003-08-30 15:20:54
    Od: Dredd<...@...pl>

    Sam upływ czasu nie przesądza o Twojej racji.
    NAleży Ci się rozstrzygnięcie prędzej czy później.
    Możesz jedynie żalić sie na tzw. bezczynność organu adm. i żądać jak
    najszybszego rozstrzygnięcia sprawy.
    Zajrzyj do kodeksu postpowania administracyjnego w okolice art. 35
    Zwróć uwagę że owe 30 dni wcale nie są bezwzględnie obowiązujące.

    -> http://usenet.pomocprawna.info