  • 1. Data: 2003-08-26 08:36:06
    Temat: ile na czasu na odpowiedź?
    Od: "edward_ustymczuk" <e...@w...pl>

    Ile czasu np. Urząd Miejski ma czasu na odpowiedz na moje pismo ? Czy jest
    taki przepis, który mówi, że maja na to 30 dni ?

    --

    edward u

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
    durnowaty
    tak , aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 2. Data: 2003-08-27 16:47:53
    Temat: Re: ile na czasu na odpowiedź?
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-08-26 10:36, edward_ustymczuk napisał(a):

    >Ile czasu np. Urząd Miejski ma czasu na odpowiedz na moje pismo ? Czy jest
    >taki przepis, który mówi, że maja na to 30 dni ?

    Pogrzeb w kodeksie postępowania administracyjnego (w okolicy art 35-37).
    I nie 30 dni, a miesiąc.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918