  • 1. Data: 2003-08-26 08:36:43
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy ktos z Was moglby pomoc mi w napisaniu odwolania do sadu
    > grodzkiego w
    > sprawie jazdy w stanie wskazujacym (zasadzono mi 120 dni aresztowych

    Idz lepiej do pudla cieszyc sie ze zyjesz i ze nikt przez ciebie nie ma
    przekreslonego zyciorysu.

  • 2. Data: 2003-08-26 10:10:53
    Temat: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: michal <g...@i...com.pl>

    Czy ktos z Was moglby pomoc mi w napisaniu odwolania do sadu grodzkiego w
    sprawie jazdy w stanie wskazujacym (zasadzono mi 120 dni aresztowych
    zamiennych na grzywne, w sumie 2300 zl:( . Nie mam doswiadczenia w takich
    sprawach. Prosze o pomoc. kontakt: g...@i...com.pl

    Z gory dziekuje
    M.

  • 3. Data: 2003-08-26 10:38:17
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Uzytkownik "michal"

    > Dzieki za pomoc :PPPPPPP, sorry moze pomyliles newsgrupe, bo wydaje
    mi sie
    > ze to jest *.prawo a nie *.moralnosc. Jeszcze raz dziekuje za dobra
    rade

    jako nietrzezwy uzytkownik drogi mogles komus wpasc pod samochod
    wiec nie chodzilo tu o prawienie moralow
    nie miales prawa jezdzic po pijaku wiec nie licz na pomoc
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-08-26 10:43:05
    Od: michal <g...@i...com.pl>

  • 5. Data: 2003-08-26 11:54:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia wto 26. sierpnia 2003 12:43 ktoś podpisujący się jako
    michal napisał(a):

    > Dzieki za pomoc :PPPPPPP, sorry moze pomyliles newsgrupe, bo wydaje mi sie
    > ze to jest *.prawo a nie *.moralnosc. Jeszcze raz dziekuje za dobra rade

    a prawo jest oparte na moralności i etyce. Jak się nie podoba nasze, jedź do
    Hussajna :-)

    Popieram Krzyśka. Przez jednego takiego jak Ty, kolega się rozwalił na
    motorze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 6. Data: 2003-08-26 12:36:05
    Od: "Draker" <a...@a...net>

> [...]
    do
    > Hussajna :-)
    >
    > Popieram Krzyśka. Przez jednego takiego jak Ty, kolega się rozwalił na

    A kim wy jesteście, żeby wystawiać cenzurki moralności... Czy tak robią
    prawnicy? Jeśliby każdy prawnik podchodził tak do sprawy, to nie istniałby
    zawód adwokat..

    Draker

  • 7. Data: 2003-08-26 12:45:57
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

> [...]
    >Hussajna :-)
    >
    >Popieram Krzyśka. Przez jednego takiego jak Ty, kolega się rozwalił na
    BTW. I tak nasze prawodawstwo jest za łagodne dla pijanych użytkowników
    dróg.:-(

  • 8. Data: 2003-08-26 12:47:56
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule bifk7s$cto$...@f...acn.pl,
    niejaki(a): Draker z adresu <a...@a...net> napisał(a):

    > A kim wy jesteście, żeby wystawiać cenzurki moralności... Czy tak
    > robią prawnicy? Jeśliby każdy prawnik podchodził tak do sprawy, to
    > nie istniałby zawód adwokat..
    > Draker

    Wybacz - nie chodzi o wydawanie cenzurek za moralnosc, ale o to, ze
    podchodzenie do tego problemu z taka lekkoscia moze sie nie miescic w
    uznawanych przeze mnie normach etycznych.
    Prosiles zeby nie bylo komentarzy na temat twojego postepowania wiec ich nie
    ma. Ale wybacz - najpierw piszesz, ze jechales po pijanemu - ok - errare
    humanum est - ale potem zaczynasz nawijac o korupcji jako o czyms powszednim
    i normalnym i dziwisz sie, ze ludzie tak reaguja.
    Jesli chodzi o zawod adwokata - nie wiem, nie jestem - etyka zawodowa tam
    tez jakas obowiazuje i te problemy jakos sie zalatwia.
    Samo to, ze popelniles blad nie jest najgorsze - poniesiesz tego
    konsekwencje i juz - to nie jest takie straszne. I tak wlasnie rozumiem
    slowo etyka.

  • 9. Data: 2003-08-26 13:03:53
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A kim wy jesteście, żeby wystawiać cenzurki moralności... Czy tak robią
    > prawnicy? Jeśliby każdy prawnik podchodził tak do sprawy, to nie istniałby
    > zawód adwokat..

    Taaa, a ile razy zasuwalbym pijany na rowerze, zamiast isc piechota ;)

  • 10. Data: 2003-08-26 13:12:41
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kolejny zawiedziony, bo nikt mu za darmo nie podpowiedział.:-)))
    A ile by adwokat czy choćby student prawa wziął za taką poradę?
    Grupa nie nazywa się też alt.pl.darmowe_porady_dla_pijanych_kierowców