  • 1. Data: 2013-02-12 02:52:44
    Temat: Jazda bez dokumentów (rej, pj) - czy można już ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    cos mi sie obilo o uszy ze od 2012 mieli zniesc obowiazek wozenia ze
    soba (jesli prowadzimy wlasne auto) prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego
    - czy weszla ta zmiana przepisow ?

  • 2. Data: 2013-02-12 06:55:32
    Temat: Re: Jazda bez dokumentów (rej, pj) - czy można już ?
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    news wrote:
    > cos mi sie obilo o uszy ze od 2012 mieli zniesc obowiazek wozenia ze
    > soba (jesli prowadzimy wlasne auto) prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego
    > - czy weszla ta zmiana przepisow ?

    po jakich prochach ma sie takie fajne sny?

  • 3. Data: 2013-02-12 07:09:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@i...pl.invalid> napisał

    > po jakich prochach ma sie takie fajne sny?

    Daruj sobie. Ja też słyszałem w mediach informację, że policja będzie
    wyposażona w możliwość natychmiastowej weryfikacji posiadania
    uprawnień, ubezpieczenia itd. i w związku z tym wożenie papierów przy
    sobie nie będzie konieczne. Może coś zostało przekłamane przez
    pismaków, ale taka informacja była, więc pytanie nie jest od rzeczy.

  • 4. Data: 2013-02-12 08:43:47
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    W dniu 2013-02-12 07:09, Alek pisze:
> [...]
    > będzie konieczne. Może coś zostało przekłamane przez pismaków, ale taka
    > informacja była, więc pytanie nie jest od rzeczy.

    no właśnie wystarczy wpisać cytat w google, mnóstwo prasy o tym pisało
    branżowej i prawnej... jak widać rzad olal to ulatwienie cieplym moczem
    jak tez zmiany dot przenosnosci tablic...

  • 5. Data: 2013-02-12 09:55:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > branżowej i prawnej... jak widać rzad olal to ulatwienie cieplym moczem
    > jak tez zmiany dot przenosnosci tablic...

    Możliwość techniczna już jest. Obowiązku nikt nie zniósł.

  • 6. Data: 2013-02-12 14:46:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
> [...]
    > będzie konieczne. Może coś zostało przekłamane przez pismaków, ale taka
    > informacja była, więc pytanie nie jest od rzeczy.

    ale co mam sobie darowac.

    Twoje marzenia, ze kielbase wyborcza sie realizuje w praktyce? Zapomnij.

  • 7. Data: 2013-02-12 15:10:40
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 09:55:05 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Możliwość techniczna już jest. Obowiązku nikt nie zniósł.

    Skądinąd z dość prostej przyczyny: odpadłaby jedna z przesłanek kontroli "na
    wyrywki".

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 8. Data: 2013-02-12 20:05:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > ale co mam sobie darowac.

    Kpiny z człowieka, który nie dał po temu powodu.