  • Date: Fri, 20 Apr 2007 16:10:43 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate

    rezist.com napisał(a):

    > A co do TP, wyslalem im pismo pol roku temu z prosba
    > o ustosunkowanie sie. Zero odzewu :D

    TPSA to w ogóle zabawna firma :)

    W zeszłym roku wyprowadziłem się z Warszawy kawałek pod Nadarzyn.

    Domek mi się buduje - chwilowo mieszkam z rodzicami, który
    "wyemigrowali" parę lat wcześniej.

    Rodzice z telefonu w TPS (radiolinia) zrezygnowali z pół roku temu.

    Ja jakiś miesiąc temu złożyłem wniosek o neozdradę.

    I teraz po kolei: do moich rodziców przychodzi faktura za... abonament
    telefoniczny za bieżący miesiąc, tata składa reklamację, potem do mnie
    przychpdzi informacja o braku możliwości technicznych na neozdradę,
    potem przychodzi... reklamówka neozdrady, potem do rodziców przychodzi
    faktura korygująca na tamtą poprzednią i... następna faktura za
    abonament za kolejny miesiąc. A teraz rozwiesili ogłoszenie po całej
    miejscowości, że będzie spotkanie w sprawie podłączania do neozdrady...

    Niezły burdel :)