  • Data: 2007-04-23 14:07:59
    Temat: Re: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    a...@w...pl napisał(a):
    > Ale ta firma od ktorej dostalem to pismo, to jest firma kontrolujaca
    > bilety, a nie windykacyjna. Takze wydaje mi sie, ze to na ich konto
    > powinienem zaplacic, nie uwazacie?
    > Pozdrawiam

    Płacisz firmie, w której jechałeś bez biletu. Firma, która kontroluje
    bilety ma podpisaną umowę z firmą przewozową i za usługi jest
    wynagradzana przez przewoźnika. Im do Twojej kasy nic. Zresztą na
    mandacie powinieneś mieć napisane gdzie zapłacić (nr konta/adres).

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl