  • 21. Data: 2004-10-06 18:53:15
    Temat: Re: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Leszek napisał(a):
    > Jeśli napisałeś:
    > "Dowodzisz, że PRL był ustrojem totalitarnym??"
    > A jak powszechnie wiadomo PRL to nazwa państwa a nie ustroju.
    > To wniosek z tego taki, że problem z logicznym myśleniem masz jednak Ty.

    A o "niedopowiedzeniach" słyszałeś??
    Dosyć jasno wynika ze zdania, o co w nim chodzi, o ile ktoś nie jest na
    tyle tępy, aby to zrozumieć.

    Wypowiedzi Marka Borowskiego "PRL był ustrojem nieefektywnym gospodarczo
    i doprowadził do wielu problemów, z którymi się dziś borykamy." też nie
    rozumiesz??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 22. Data: 2004-10-06 19:00:42
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 6:49 PM, Goomich wrote:

    > adamb <z...@w...abkom.tk> naskrobał/a w
    [...]
    > Polskie prawo zabrania propagowania nie tylko ustroju faszystowskiego,
    > ale i innych totalitarnych, pod co podpada także bolszewizm.
    > W związku z czym nazwałeś go przestępcą, a to jest jawna cenzura, iście
    > PRL-owska, aby nie powiedzieć - bolszewicka. :-]

    Być może werbalnie polskie prawo zabrania, natomiast w praktyce - nie.

    Niedawno był w programie pierwszym TVP film propagujący partię
    bolszewicką, wprawdzie fabularny i "zachodniej" produkcji, ale zawsze to
    coś. W godzinach wysokiej oglądalności.
    Jawnie propaguje sie bolszewizm na nie całkiem publicznych wystąpieniach
    wszelkiej maści lewaków i postpezetpeerowskich zer. Podobnie bolszewizm
    propagują inne osoby, które określają się jako nielewicowe.

    Propagowanie bolszewizmu nie musi oznaczać, że ktoś deklaruje się jako
    bolszewik przestrzegający leninowskie normy.
    Trudno za ustrój demokratyczny uznać taki, w którym można dostać ks za
    poglądy, w którym na przesłuchaniach sie bije tak, że człowiek umiera, w
    którym strzela się do ludzi na ulicy, bo sekretarz komitetu ma stracha,
    że mu sie spod kontroli coś wymknie. W kraju demokratycznym nie ma
    wyroków 10 lat za drukowanie nieporawomyślnych materiałów i właściwy
    podmiotowo organ nie jest do "przyklepywania" faktów dokonanych, jak to
    uczyniła tzw. rada państwa ze stanem wojennym. To nie jest bardzo
    odległa przeszłość.

    Gloryfikowanie i akceptacja tych czynów i zachowań jest zabroniona, a
    jednak ma miejsce.

    Zaś sam ks. Jankowski jest problemem zastępczym - nie jest też
    rzeczywistym problemem szeroko rozumiany kler.
    Rezczywiste problemy to kiepskie po części prawo, jego nieprzestrzeganie
    nawet tam, gdzie jest całkiem niezłe, nieskuteczność egzekwowania
    łamania owego prawa, rozpasany budżet, bezsensownie wysokie bezrobocie i
    rozdęte podatki.
    Dlatego nie ma co się rzucać, że ktoś porównuje ks. Jankowskiego do ks.
    Popiełuszki, bo o ile metody zwalczania obecne nie są tak agresywne i
    bezwzględne, to motywacja wygląda na podobną.
    Zawsze można sobie zacytować powiastki o garsonierze ks. Jerzego albo
    smaczny tekst: "Jewo otiec wo wremia wtoroj mirowoj wajny borołsia w
    miestie z gitlierowskoj bestiu".

    Pzdr: Catbert

  • 23. Data: 2004-10-06 19:05:48
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 8:53 PM, adamb wrote:

> [...]
    >
    > Wypowiedzi Marka Borowskiego "PRL był ustrojem nieefektywnym gospodarczo
    > i doprowadził do wielu problemów, z którymi się dziś borykamy." też nie

    Ja to rozumiem tak, że w ramach politycznej poprawności p. Borowski
    wprawdzie miękko, ale akceptuje PRL - byłby on OK (PRL), gdyby był
    bardziej efektywny i nie tworzył problemów.
    Akceptuje on to, że można człowieka posłac do więzienia z powodu
    potrzeby spozycia napoju o nazwie Coca-Cola albo opowiadania kawałów o
    Związku Sowieckim, bo "takie wtedy było prawo".

    Pzdr: Catbert

  • 24. Data: 2004-10-06 19:28:28
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Akceptuje on to, że można człowieka posłac do więzienia z powodu
    > potrzeby spozycia napoju o nazwie Coca-Cola albo opowiadania kawałów o
    > Związku Sowieckim, bo "takie wtedy było prawo".

    Histeryzujesz - przyprowadz mi takiego co poszedl siedziec za picie Coca
    Coli. Co innego zwiazkowcy i inni awanturnicy - im sie nalezalo, szkoda ze
    wowczas nie doprowadzono ich definitywnie do porzadku i teraz dymią.

    pdr
    Olo

  • 25. Data: 2004-10-07 07:34:27
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, że Olo K. to zrobił.
    > On nie dyskutował z poglądami, co byłoby wyrazem wolności słowa, lecz
    > nazwał, swojego przedmówcę, przestępcą,

    Czyzby ? Gdzie w zdaniu "Idz do psychiatry faszystowski klechofilu" zawiera
    sie definicja przestepcy ?
    Z rozumieniem wypowiedzi cos nie tak.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 26. Data: 2004-10-07 08:42:46
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 9:28 PM, Olo Kwasniak wrote:

    > Histeryzujesz - przyprowadz mi takiego co poszedl siedziec za picie Coca
    > Coli. Co innego zwiazkowcy i inni awanturnicy - im sie nalezalo, szkoda ze
    > wowczas nie doprowadzono ich definitywnie do porzadku i teraz dymią.

    Napisałem, że chciał - gdyby pił dostałby za szpiegostwo, albowiem w
    owych czasach posiadanie coca-coli mogło wynikac jedynie z kontaktów o z
    obcym wywiadem. To starszy człowiek i wątpie, by się pofatygował.

    Inny z kolegów mojego dziadka (juz niezyjący) wracając z Belgii utracił
    na granicy pamiątkowe dla niego narzędzia górnicze: m.in. lampę, bo
    powiedziano mu, że w państwie socjalistycznym nikt nie może prywatnie
    posiadac srodków produkcji - to dopiero jest histeria i paranoja.
    Ci, co o tym decydowali biora w tej chwili niezłe emerytury.

    Pzdr: Catbert

  • 27. Data: 2004-10-07 09:40:25
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Lesio5 napisał(a):
    > Czyzby ? Gdzie w zdaniu "Idz do psychiatry faszystowski klechofilu" zawiera
    > sie definicja przestepcy ?
    > Z rozumieniem wypowiedzi cos nie tak.

    KK. Art. 256. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny
    ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic
    narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na
    bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2

    faszystowski ~scy
    przym. od faszysta, faszyzm
    Państwo faszystowskie.
    Partia, dyktatura faszystowska.
    Bojówki faszystowskie.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=14572

    faszysta m odm. jak ż IV, CMs. ~yście; lm M. ~yści, DB. ~tów
    ?członek organizacji faszystowskiej; zwolennik faszyzmu?
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=14570

    przestępca m odm. jak ż II, DCMs. ~cy; lm M. ~cy, DB. ~ców
    ?człowiek, który popełnił przestępstwo, podlegający odpowiedzialności
    karnej przed sądem?
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=50721

    A teraz z podstaw logiki, relacja wynikania:
    faszystowski klechofilu /def.faszystowski/=> faszysta /def.faszyzmu/=>
    zwolennik faszyzmu => KK. Art. 256. /def.przestępcy/=> przestępca

    c.n.d.

    jeszcze jakieś wątpliwości??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 28. Data: 2004-10-07 10:59:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na
    > bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo

    pubnliczne mowienie o tym jak to dobrze bylo gdy hitler rz(ż)adzil sie do
    tego zalicza?

    P.

  • 29. Data: 2004-10-07 19:55:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    > jeszcze jakieś wątpliwości??

    Gdzie mozna te grzybki kupic po których masz takie wizje?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2004-10-07 20:45:08
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Gdzie mozna te grzybki kupic po których masz takie wizje?

    A co, już Ci butapren przestał odpowiadać??

    --
    pozdrawiam
    Adam