  • 31. Data: 2004-10-08 00:23:08
    Temat: Re: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI>

    Użytkownik "adamb" <z...@w...abkom.tk> napisał w wiadomości
    news:we2td6a0el54$.txyi9ge5bz7d$.dlg@40tude.net...

    > A co, już Ci butapren przestał odpowiadać??

    Widze, ze mam do czynienia z ekspertem i koneserem.
    Twoje bredzenie w poscie news:f532d7c7kfe4.17w21d3qxjr7z$.dlg@40tude.net
    sugeruje, ze najadles sie grzybków halucynogennych powodujacych slowotok i
    tworzenie dlugich zdan bez zwiazku z soba. A Butapren podobno tylko
    otumania.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt