  • 11. Data: 2004-10-06 16:10:43
    Temat: Re: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Goomich napisał(a):
    > Swoim postem nic nie ograniczył, za to sam skorzystał z wolności słowa.

    Oczywiście, że Olo K. to zrobił.
    On nie dyskutował z poglądami, co byłoby wyrazem wolności słowa, lecz
    nazwał, swojego przedmówcę, przestępcą, ze względu na jego poglądy.

    A to jest jawna cenzura, iście PRL-owska, aby nie powiedzieć -
    bolszewicka.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 12. Data: 2004-10-06 16:18:57
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Radia Maryja posluchal ... ;-))))

    Pomylil grupy,mialo isc na psp.

  • 13. Data: 2004-10-06 16:21:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    kuba napisał/a:
    >Pomylil grupy,mialo isc na psp.
    Hmm...Ta grupa to w skrócie też psp.:-)))

  • 14. Data: 2004-10-06 16:41:10
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    stwierdzic, ze jest
    > on pozostala jeszcze przy zyciu ofiara napasci na ksiezy, dokonywanych
    przez
    > zydokomune od czasu stanu wojennego.
    >
    > Jakze prymitywne media mamy w Polsce. Z obrzydliwym jazgotem usiluja
    one
    > upodlic broniacego umeczony narod Polski i wstawiajacego sie za
    > niesprawiedliwosciami spolecznymi w Polsce ksiedza. Najpierw pomawia
    sie go o
    > pedofilie, potem o demoralizacje i tym podobne, a na koniec cieszy sie
    > telewizji, ze wraca przygnebiony z Watykanu.

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn

  • 15. Data: 2004-10-06 16:49:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    adamb <z...@w...abkom.tk> naskrobał/a w

    > On nie dyskutował z poglądami, co byłoby wyrazem wolności słowa,
    > lecz nazwał, swojego przedmówcę, przestępcą, ze względu na jego
    > poglądy.

    Wyraził swoją opinię.

    > A to jest jawna cenzura, iście PRL-owska,

    Nie jawną cenzurą, byłoby, gdyby mu zabronił (i miałby jeszcze do tego
    prawo) lub nie dopuścił do publikacji. A tego nie było.

    > aby nie powiedzieć - bolszewicka.

    Polskie prawo zabrania propagowania nie tylko ustroju faszystowskiego,
    ale i innych totalitarnych, pod co podpada także bolszewizm.
    W związku z czym nazwałeś go przestępcą, a to jest jawna cenzura, iście
    PRL-owska, aby nie powiedzieć - bolszewicka. :-]

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 16. Data: 2004-10-06 17:29:42
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Goomich napisał(a):
    > Wyraził swoją opinię.

    O czym??
    Bo na pewno nie była to opinia dotycząca argumentów zawartych w
    wypowiedzi.

    > Nie jawną cenzurą, byłoby, gdyby mu zabronił (i miałby jeszcze do tego
    > prawo) lub nie dopuścił do publikacji. A tego nie było.

    Jego zachowanie było identyczne, jak skazywanie dziennikarzy na
    Białorusi.
    Nikt im nie zabrania publikowania.
    Chcesz nam wmówić, że tam nie ma cenzury??

> [...]
    > W związku z czym nazwałeś go przestępcą, a to jest jawna cenzura, iście
    > PRL-owska, aby nie powiedzieć - bolszewicka. :-]

    Dowodzisz, że PRL był ustrojem totalitarnym??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 17. Data: 2004-10-06 17:55:03
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Goomich napisał(a):
    > O boukunie.

    Czyli gadał nie na temat, albo gadał "od rzeczy".

    > Jak na to wpadłes?

    A ile jesteś gotów zapłacić, aby się dowiedzieć??

    > Twierdzisz, że po tamtym poście boukun siedzi w więzieniu?
    > Ej, Olo, napisz coś o Sejmie. ;-)

    Czy sądzisz, że każdy wyrok na Białorusi stanowi o odsiadce??

    > Zwróć uwagę na "...totalitarnych, pod co podpada także bolszewizm".

    Przecież jasno napisałem "aby nie powiedzieć
    bolszewicka", gdyż jest "iście PRL-owska".
    Masz problemy ze zrozumieniem tekstów po polsku??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 18. Data: 2004-10-06 17:59:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > O czym??

    O boukunie.

    > Bo na pewno nie była to opinia dotycząca argumentów zawartych w
    > wypowiedzi.

    Jak na to wpadłes?

> [...]

    > Dowodzisz, że PRL był ustrojem totalitarnym??

    Zwróć uwagę na "...totalitarnych, pod co podpada także bolszewizm".

    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.

  • 19. Data: 2004-10-06 18:06:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokad zmierzasz Polsko?

    Do nikąd, skoro użytkownik netu nie potrafi znaleźć odpowiedniej grupy dla
    swojej wypowiedzi. W sumie jest to najprostsza i podstawowa sprawa, zanim
    się zacznie pisań na newsy.

  • 20. Data: 2004-10-06 18:33:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Jeśli napisałeś:
    "Dowodzisz, że PRL był ustrojem totalitarnym??"
    A jak powszechnie wiadomo PRL to nazwa państwa a nie ustroju.
    To wniosek z tego taki, że problem z logicznym myśleniem masz jednak Ty.

    Pzdr
    Leszek