  • 1. Data: 2006-09-21 06:18:08
    Temat: Jakie żona ma prawo do mieszkania
    Od: "ashik666" <6...@i...pl>

    Mieszkamy z żoną w mieszkaniu moich rodziców którzy to mieszkanie
    wykupili na własność ( wykupili mieszkanie pare lat temu na
    własność a teraz sami mieszkają w domu ) Jesteśmy z żoną tylko
    zameldowani. Jak by wyglądała sprawa przy rozwodzie? czy zonie coś
    by sie należało ? ( nie mamy dzieci ) Tak samo jest z samochodem
    samochód kupił mój tata a ja jestem współwłaścicielem samochodu ?

  • 2. Data: 2006-09-21 07:34:10
    Temat: Re: Jakie żona ma prawo do mieszkania
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jesteśmy z żoną tylko zameldowani. Jak by wyglądała sprawa przy rozwodzie?

    Zastanów się. co ma Twoja żona do mieszkania Twoich rodziców? Problem tylko,
    że nie pozbyłbys się jej z domu łatwo.

    > Tak samo jest z samochodem samochód kupił mój tata a ja jestem
    > współwłaścicielem samochodu?

    Współwłaścicielem z żoną, czy z ojcem? Poza tym zakup był przed ślubem, czy
    po?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-09-21 13:38:57
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ashik666 wrote:
> [...]
    > wykupili na własność ( wykupili mieszkanie pare lat temu na
    > własność a teraz sami mieszkają w domu ) Jesteśmy z żoną tylko
    Czyli mieszkanie należy do rodziców.

    Jak by wyglądała sprawa przy rozwodzie? czy zonie coś
    > by sie należało ?

    Po za faktem, że może dalej mieszkać to nic.
    Żeby się wyprowadziła, to musi chcieć lub musicie mieć wyrok o eksmisje.

    ( nie mamy dzieci ) Tak samo jest z samochodem
    > samochód kupił mój tata a ja jestem współwłaścicielem samochodu ?

    Jeśli kupił po waszym ślubie to współwłaścicielem jest tata z wami do
    spółki.
    Jak przed ślubem, to on + ty, a żona nie.

  • 4. Data: 2006-09-23 15:51:37
    Od: "ashik666" <6...@i...pl>

    Tak samochód został kupiony juz po ślubie czyli to wyjasnia spraw.
    ja jestem współwłaścicielem auta z tatą. dzieki za odpowiedzi.