  • 1. Data: 2004-11-20 20:09:11
    Temat: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Czy ktoś wie jakie wyroki dostali policjanci z Tychów, którzy we dwójkę
    zgwałcili brutalnie i pobili wracającą w nocy do domu z imprezy młodą
    dziewczynę, a potem zastraszali ją kolejnym pobiciem gdy pójdzie na policję
    lub do mediów poskarżyć? (Jak zeznała ta dziewczyna w reportarzu TVN)
    Czy to prawda, że jedyną karą dla nich było wydalenie z policji?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-11-21 09:30:37
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > lub do mediów poskarżyć? (Jak zeznała ta dziewczyna w reportarzu TVN)
    > Czy to prawda, że jedyną karą dla nich było wydalenie z policji?

    kilka dni temu grupa policjantow strzelala do jakiegos goscia ktory jechal
    prywtanym samochodem.
    Czemu? Bo nie zatrzymal sie jak nie umundurowani opolciajnci, bez
    okazywania odznak, bez
    wolania policja go zatrzymywala (myslal ze bandyci), a jak sie tlumaczyli?
    mieli akcje,
    i mysleli ze to bandyta.
    Nie strzelili w opony, dwadziescia kilak razy stzrelili w "kabine". Facet
    cudem przezyl.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-21 09:54:55
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prywtanym samochodem. Czemu?
    > Bo nie zatrzymal sie jak nie umundurowani opolciajnci, bez

    Czy pan myśli, gdyby za mną tacy wołali "policja" to ja zatrzymałbym się?

    > (myslal ze bandyci),

    Każdy pewnie tak by myślał.

    > a jak sie tlumaczyli? mieli akcje, i mysleli ze to bandyta.
    > Nie strzelili w opony, dwadziescia kilak razy stzrelili w "kabine". Facet
    > cudem przezyl.

    A gdzie Pan to wyczytał?, bo ja nic nie słyszałem o takim zajściu.
    Wygląda na to, że trzeba wozić ze sobą broń automatyczną w drodze do pracy.
    Takie czasy nastały.
    Powinna być ona dostępna w sklepach, tak jak w USA.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 4. Data: 2004-11-21 12:29:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy pan myśli, gdyby za mną tacy wołali "policja" to ja zatrzymałbym
    się?

    absolutnie nie, ja tez nie,

    > Każdy pewnie tak by myślał.

    oczywiscie, najbardziej zalosne sa tlumaczenia szefow policji

    Facet

    > A gdzie Pan to wyczytał?, bo ja nic nie słyszałem o takim zajściu.

    w trojce jest cos al'a Pod napieciem, w tym tygodniu bylo.(na poczatku)
    Moze tvn nie wyczailo
    ale przypuszczam ze niedlugo bedzie.

    > Wygląda na to, że trzeba wozić ze sobą broń automatyczną w drodze do
    pracy.
    > Takie czasy nastały.

    ja w przyszlosci megafon zamontuje w samochodzie by sie uchronic przed
    mordem prostakow ktorzynie potrafia
    sie nauczyc ustawy o policji (kilka stron) ktora jakby nei patrzec jest w
    pewnym sensie "biblia" w ich pracy.
    Co za problem w opony strzelic....
    Cos na przestrzeni 2 tygodni, byla akcja nie pamietam gdzie dokladnie,
    czytalem chyba w "dzienniku baltyckim",
    jak na filamch amer. scigali samochod, uderzyl w 2 radiowozy mimo tego,
    policja nie strezlala w kabine
    (przeciez mogla tam siedziec tez niewinna osoba) tylko w opony, trafili,
    zlapali.. BRAWO! Szkoda ze
    coraz mniej takiej policji.
    Skonczy taki szkole policyjna i mysli ze jest Bog Wie czym i ze moze
    decydowac o czyims zyciu, naoglada sie amerykanskich filmow, i bawi sie w
    .... "Gliniarza i prokuratora".

    > Powinna być ona dostępna w sklepach, tak jak w USA.

    tak ale tutaj by sie pojawialy naduzycia. Zwabianie na teren prywatny i
    pach w glowe,

    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Przemek R.

  • 5. Data: 2004-11-21 13:46:07
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Co za problem w opony strzelic....

    Być może jest to wina szkolenia. Z dużej odległości nie jest łatwo trafić w
    opony, ponieważ broń zwykle podrzuca podczas strzału, ale trudno też
    wpakować wszystkie kule w kabinę kierowcy.
    Wracając do tych tragicznych Juvenaliów w Łodzi. Nawet gdyby młoda
    funkcjonariuszka pomyliła się i wydała zamiast gumowych kul amunicję ostrą,
    to...
    Wystrzelałem sporo magazynków na strzelnicy wojskowej i jakoś nie mogę sobie
    wyobrazić, że można np. załadować magazynek pełen naboi i nie zauważyć, że
    ładuję amunicją ostrą.

    > BRAWO! Szkoda ze coraz mniej takiej policji.

    Szkoda, ale z drugiej strony dobrze, że nie wszyscy oni tacy są.

    > Skonczy taki szkole policyjna i mysli ze jest Bog Wie czym i ze moze
    > decydowac o czyims zyciu, naoglada sie amerykanskich filmow, i bawi sie w
    > .... "Gliniarza i prokuratora".

    Takie jest pana zdanie. Ja myślę, że to nie jest zabawa.

    > tak ale tutaj by sie pojawialy naduzycia. Zwabianie na teren prywatny i
    > pach w glowe,

    Trudno powiedzieć teraz.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-11-21 15:39:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Być może jest to wina szkolenia. Z dużej odległości nie jest łatwo
    trafić w
    > opony, ponieważ broń zwykle podrzuca podczas strzału, ale trudno też
    > wpakować wszystkie kule w kabinę kierowcy.

    :)) zadna w opony nie trafila, a ponad 20 trafilo w samochod, jakos takie
    tlumaczenie mnie nie przeonuje :)

> [...]
    sobie
    > wyobrazić, że można np. załadować magazynek pełen naboi i nie zauważyć,

    tutaj znowu ustawa sie klania. Nie mozna strzelac gumowcami powyzej pasa.
    takim pociskiem mozna zabic
    (wbil sie komus tam nawet w brzuch i w szyje). Moim skromnym zdaniem kazdy
    strzal oddany powyzej pasa powinien byc traktowany
    jako proba zabojstwa. (na pewno te powyzej klatki piersiowej). gdyby prawo
    bylo przestrzegane to oni by zyli,
    chyba ze granatami by strzelano.

    > Szkoda, ale z drugiej strony dobrze, że nie wszyscy oni tacy są.

    o tak!

    > Takie jest pana zdanie. Ja myślę, że to nie jest zabawa.

    zabawa w cudzyslowie. Takie osoby sa przekonane ze i tak im nic za bledy
    nie grozi.
    Jak by tych policjantow z Poznania zamknieto na 25 lat to juz inni zaczeli
    by sie zastanawiac.
    A tak, rodzine mieli gleboko w dupie, a im urlop zdrowotny i psychologow
    zalatwili.
    A pocisk ktory zabil .... zniknal... czary mary

    P.

  • 7. Data: 2004-11-21 16:16:57
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek R."

    > Wystrzelałem sporo magazynków na strzelnicy wojskowej i jako? nie mogę sobie
    > wyobrazić, że można np. załadować magazynek pełen naboi i nie zauważyć, że
    > ładuję amunicj? ostr?.

    A jak odróznic ta amunicje?

    pozdr
    bogen

  • 8. Data: 2004-11-21 16:18:48
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cnqcqm$na6$1@inews.gazeta.pl...
    Moim skromnym zdaniem kazdy
    > strzal oddany powyzej pasa powinien byc traktowany
    > jako proba zabojstwa. (na pewno te powyzej klatki piersiowej

    Cale szczescie, ze to tylko Twoje skromne zdanie.

    pozdr
    bogen

  • 9. Data: 2004-11-21 16:38:09
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

> [...]
    > strzal oddany powyzej pasa powinien byc traktowany
    > jako proba zabojstwa. (na pewno te powyzej klatki piersiowej). gdyby prawo

    Widac ze szanowny Pan nigdy w swojej pracy nie wyszedl zza swojego
    biurka, po ulicach nie chodzi, a samochodem jezdzi z jednego parkingu
    podziemnego na drugi. Inaczej takich rzeczy osoba rozsadna i zdrowa
    psychicznie nie mogla by napisac.

    > Jak by tych policjantow z Poznania zamknieto na 25 lat to juz inni zaczeli
    > by sie zastanawiac.

    A pozniej takie ludzie jak Pan narzekaja, ze mamy PRZESTEPCZOSC...

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 10. Data: 2004-11-21 16:41:44
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > A jak odróznic ta amunicje?

    A jak pan myśli? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z łuski, kiedy ma pan
    w ręce magazynek odwrócony nabojami w stronę oczu przed załadowaniem, choćby
    po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty? Nie odróżni pan gumy, od
    błyszczącego metalu? W butach też nie odróżnia pan metalowej podeszwy od
    gumowej?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.