    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Date: Sun, 21 Nov 2004 16:39:03 +0100

    > Być może jest to wina szkolenia. Z dużej odległości nie jest łatwo
    trafić w
    > opony, ponieważ broń zwykle podrzuca podczas strzału, ale trudno też
    > wpakować wszystkie kule w kabinę kierowcy.

    :)) zadna w opony nie trafila, a ponad 20 trafilo w samochod, jakos takie
    tlumaczenie mnie nie przeonuje :)

    > Wracając do tych tragicznych Juvenaliów w Łodzi. Nawet gdyby młoda
    > funkcjonariuszka pomyliła się i wydała zamiast gumowych kul amunicję
    ostrą,
    > to...
    > Wystrzelałem sporo magazynków na strzelnicy wojskowej i jakoś nie mogę
    sobie
    > wyobrazić, że można np. załadować magazynek pełen naboi i nie zauważyć,
    że
    > ładuję amunicją ostrą.

    tutaj znowu ustawa sie klania. Nie mozna strzelac gumowcami powyzej pasa.
    takim pociskiem mozna zabic
    (wbil sie komus tam nawet w brzuch i w szyje). Moim skromnym zdaniem kazdy
    strzal oddany powyzej pasa powinien byc traktowany
    jako proba zabojstwa. (na pewno te powyzej klatki piersiowej). gdyby prawo
    bylo przestrzegane to oni by zyli,
    chyba ze granatami by strzelano.

    > Szkoda, ale z drugiej strony dobrze, że nie wszyscy oni tacy są.

    o tak!

    > Takie jest pana zdanie. Ja myślę, że to nie jest zabawa.

    zabawa w cudzyslowie. Takie osoby sa przekonane ze i tak im nic za bledy
    nie grozi.
    Jak by tych policjantow z Poznania zamknieto na 25 lat to juz inni zaczeli
    by sie zastanawiac.
    A tak, rodzine mieli gleboko w dupie, a im urlop zdrowotny i psychologow
    zalatwili.
    A pocisk ktory zabil .... zniknal... czary mary

    P.