  • Data: 2012-11-08 13:55:52
    Temat: Re: Jakie konsekwencje za brak opłacenia składek KRUS?
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To może działać tak - nieobowiązkowo, czyli w jednym miejscu Polski
    > ktoś to robi a w innym nie, ZUS może np. zapytać KRUSu czy ktoś taki
    > się do nich przeniósł :P

    Tylko po co skoro nie będą razem wiedzieli czy hektary sprzedane czy
    nie. Trzeba zahaczyć o urząd skarbowy, księgi wieczyste, ARIMR, gminy
    ... :-)
    A taki podobno ten KRUS lukratywny. Ja mam tylko problemy, mniej kasy
    i (uwaga modne słowo) jestem dyskryminowany bo nie mogę uczestniczyć w
    aktywnych formach walki z bezrobociem, w dotacjach ... ;-)

    PS. Dowiedziałem się że z ZUSu przysługuje mi ubezpieczenie zdrowotne
    jeszcze miesiąc. Potem się zastanowię czy warto bawić się papierkami i
    patrzeć jak moje podatki są trwonione czy lepiej wyjechać z tego
    pięknego kraju ;-)