  • 1. Data: 2006-04-08 17:19:47
    Temat: Jaki program dla małej kancelarii...
    Od: "Mecenas_maz" <m...@p...onet.eu>

    Witam serdecznie
    Chciałbym się dowiedzieć jakie programy polecacie do obsługi małej kancelarii
    prawnej? Jaki jest ich koszt zakupu. Chodzi o prace jednostanowiskową,
    kancelaria jednoosobowa, coś gdzie mógłbym przechowywać dokumentacje, podstawowe
    informacje o prowadzonych sprawach i danych klientów
    Dziękuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-08 17:24:49
    Temat: Re: Jaki program dla małej kancelarii...
    Od: "Patras" <p...@p...onet.pl>

    Ostatnio na Allegro mozna natknąc się na coś takiego:
    http://www.allegro.pl/item96753815_minikancelaria_mi
    ni_program_do_obslugi_kancelarii.html
    Może warto by było zobaczyć.
    Pozdrawiam
    Patryk

  • 3. Data: 2006-04-08 17:32:11
    Od: jedrus <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik Patras napisał:

    > Ostatnio na Allegro mozna natknąc się na coś takiego:
    > http://www.allegro.pl/item96753815_minikancelaria_mi
    ni_program_do_obslugi_kancelarii.html
    > Może warto by było zobaczyć.

    Allegro, hmmmmm, ale co to da pytajacemu.?
    Proponuje wygooglowac slowa kluczowe i pobrac wersje demo od tworcy
    programu. Mozna zobaczyc czy to akurat to co potrzebne dla potrzeb
    kancerarii:-)

    --
    jedrus
    ICQ UIN:29696116 To co napisalem to MOJE zdanie, co wcale nie oznacza ze

  • 4. Data: 2006-04-08 20:04:36
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Mecenas_maz napisał(a):
> [...]
    > kancelaria jednoosobowa, coś gdzie mógłbym przechowywać dokumentacje, podstawowe
    > informacje o prowadzonych sprawach i danych klientów

    Kupiłem ten program i teraz go testuję.
    Postaram sie po paru dniach przedstawić swoje uwagi.

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 5. Data: 2006-04-09 20:51:53
    Od: "Mecenas_maz" <m...@p...onet.eu>

    Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi:)

  • 6. Data: 2006-04-13 18:56:38
    Od: "Mecenas_maz" <m...@p...onet.eu>

    Witam serdecznie, czy mógłby Pan chociaż na maila lub tutaj na grupie napisać
    jakie sa Pańskie pierwsze wrażenia?

  • 7. Data: 2006-04-19 10:03:49
    Od: "Mecenas_maz" <m...@p...onet.eu>

    Kupilem ten program z Allegro i jestem bardzo zadowolony. Na moje skromne
    potrzeby spokojnie starczy, zrobie nim porzadek nie tylko w prowadzonych
    sprawach ale takze w plikach ktore moge sobie dzieki niemu posegregowac i
    przeniesc automatycznie do jednego miejsca, goraco polecam.