  • 1. Data: 2006-04-08 15:24:35
    Temat: Rejestracja nazwy
    Od: Gooralski <l...@p...com>

    witam

    Wiem że nazw takiej jak dobrepiwo nie da rady zarejestrowac jako znak
    towarowy, ale czy da radę nazwę typu dobrepiwo.net?

    Pozdrowienia
    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-09 13:44:39
    Temat: Re: Rejestracja nazwy
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gooralski" <l...@p...com> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > Wiem że nazw takiej jak dobrepiwo nie da rady zarejestrowac jako znak
    > towarowy, ale czy da radę nazwę typu dobrepiwo.net?

    Tak. Skontaktuj się z rzecznikiem patentowym. Koszt całego przedsięwzięcia -
    to jakieś 1 200 PLN.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2006-04-11 13:22:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maciej Ślużyński napisał(a):
    > Użytkownik "Gooralski" <l...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Skontaktuj się z rzecznikiem patentowym. Koszt całego przedsięwzięcia -
    > to jakieś 1 200 PLN.

    blizej 1350 :) 500 zgloszenie, 350 po ok trzech latach po zgloszenie na
    10 letni okres ochronny + okolo 500 rzecznik

    P.