  • 1. Data: 2006-04-08 14:56:00
    Temat: "Media markt - nie dla ży.ów"
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy społeczny nadawca ma prawo puszczac reklamy oraz pobierac za nie
    oplaty? WLasnie zobaczylem ze planuja wprowadzic takie w tv trwam.

    P.

  • 2. Data: 2006-04-08 15:26:01
    Temat: Re: "Media markt - nie dla ży.ów"
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Nie strasz ludzi tytułami wątków, bo pomyślę, że boukunoza (gównowica
    usenetowa) jest zaraźliwa. :-)

  • 3. Data: 2006-04-08 15:32:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Drzewiecki napisał(a):
    > Nie strasz ludzi tytułami wątków, bo pomyślę, że boukunoza (gównowica
    > usenetowa) jest zaraźliwa. :-)

    nie moglem sie powstrzymac :) pierwsza reklama jaka przyszla mi namysl
    gdy pomyslalem o tej stacji

    P.

  • 4. Data: 2006-04-08 16:11:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    pl> napisal(a):
    > Czy społeczny nadawca ma prawo puszczac reklamy oraz pobierac za nie
    > oplaty?

    Nie.

    > WLasnie zobaczylem ze planuja wprowadzic takie w tv trwam.

    TV Trwam nie jest nadawcą społecznym.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-04-08 19:03:48
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Czy społeczny nadawca ma prawo puszczac reklamy oraz pobierac za nie
    > oplaty? WLasnie zobaczylem ze planuja wprowadzic takie w tv trwam.

    Ale "MM - powinni tego zabronić" to już pasuje :)
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-04-09 05:15:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:ldlf321ac668h38m1ab2clb1niutckr892@4ax.com...
    > Nie strasz ludzi tytułami wątków, bo pomyślę, że boukunoza (gównowica
    > usenetowa) jest zaraźliwa. :-)

    Jest.
    Ty już się zaraziłeś.

    --