  • 1. Data: 2004-05-12 12:10:10
    Temat: Jaka firma??
    Od: "Leszek S." <m...@p...onet.pl>

    Jestem tu nowy wiec na początku pozdrawiam szanowne grono!!

    Mam mały dylemat chcielibyśmy z kolega załozyć firme i tu mam problem.
    Ma być to na poczętku mała firma świadcząca usługi informatyczne na małą
    skale . Wkład finansowy prawie 0 nie licząc kompów, wiedzy i ewenltualnie
    faksu :) .

    I moje pytanie jaki rodzaj działalności najlepiej wybrać??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-12 12:15:10
    Temat: Re: Jaka firma??
    Od: "Leszek S." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > faksu :) .
    >
    > I moje pytanie jaki rodzaj działalności najlepiej wybrać??

    A i jeszcze jedno: obaj pracujemy i mabyć to przynajmniej narazie naprawde
    mała działaność.
    Chodzi nam o jak najmniej formalności jak najmniej opłat i jak najmniejszą
    odpowiedzialność.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-05-12 12:48:10
    Od: "Pawel" <w...@p...onet.pl>

    Spółka cywilna ewentalnie jawna, albo przedsiebiorstwo uslugow prowadzone
    prez osobe fizyczna (nie wymaga rejestracji w KRS tylko w waszej gminie)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-12 13:07:47
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Naprawde to nic nie da, ze na kazdym kroku bedziesz mowil ze to bedzie
    naprawde mala dzialalnosc, mala firma itd. bo i tak ZUS 700zł bedziesz
    musial placic i nie wiem czy ci sie wtedy prowadzenie tej małej firmy bedzie
    opłacac :)

  • 5. Data: 2004-05-12 13:11:12
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Regand napisał:
> [...]
    > musial placic i nie wiem czy ci sie wtedy prowadzenie tej małej firmy bedzie

    ZUSu nie bedzie musial placic, skoro juz gdzies pracuje na Umowe o prace

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2004-05-12 13:19:31
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

    > ZUSu nie bedzie musial placic, skoro juz gdzies pracuje na Umowe o prace

    No wlasnie - czy na pewno? A zdrowotny?

    --
    Roland

  • 7. Data: 2004-05-12 13:30:15
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Roland Zerek wrote:

    > No wlasnie - czy na pewno? A zdrowotny?

    Odliczy od podatku z pracy (i z DG)

  • 8. Data: 2004-05-13 09:40:33
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Leszek S. wrote:

    > Chodzi nam o jak najmniej formalności jak najmniej opłat i

    Zwykla DG niech kazdy z was zalozy. Male spolki (IMHO) sugeruje
    omijac - potem sa tylko problemy jak wam sie wizja wspolpracy
    rozjedzie.

    > jak najmniejszą odpowiedzialność.

    No to fajna firma bedzie. ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-13 10:42:07
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : ZUSu nie bedzie musial placic, skoro juz gdzies pracuje na Umowe o prace
    :

    chyba ze pracodawca zlozy mu propozycje nie do odrzucenia :)

    P.