  • 11. Data: 2011-05-21 18:49:58
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Wyślij mejla do GUSu i zapamiętaj go.

  • 12. Data: 2011-05-21 19:02:42
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 21 maj o godzinie 20:49, na pl.soc.prawo, Stokrotka napisał(a):

    > Wyślij mejla do GUSu i zapamiętaj go.

    Nie lepiej zapisać go w "wysłanych"?
    NMSP

    --
    Robert

  • 13. Data: 2011-05-22 05:58:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-21 09:22, cef pisze:
    > jakiś meteoryt spadał na Polskę, to gdzieś tam
    > w Zabrzu zakończy swój lot.

    Na niektórych trolli to chyba jedyna metoda.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-05-22 17:39:57
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Użytkownik "Robert" <"spam_usuń_to"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie lepiej zapisać go w "wysłanych"?
    > NMSP
    A sam się nie zapisze?
    Lepiej zrobić bekap tego mejla i zapisać np. na CD-ROMie.

  • 15. Data: 2011-05-22 17:41:13
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś. Nie było żadnego linku
    > aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
    > reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
    > wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis. Na maila nic nie
    > przychodziło
    > i nie musiało przychodzić. Maila nawet nie trzeba podawać, bo ktoś może
    > nie
    > mieć maila.
    To zależy jak włazisz i czy pierwszy czy następny raz itp.
    Byłam widziałam.
    Miałam ten sam problem.

  • 16. Data: 2011-05-22 18:41:47
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > Da się ich jakoś prawnie zmusić do obsłużenia mnie?
    Nie. Takie są nieubłagane prawa statystyki...
    f.

  • 17. Data: 2011-05-22 19:51:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.05.2011 11:45, Maciek pisze:
    > Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś.

    tak, i pytam tak sobie dla jaj.

> [...]
    > reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
    > wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis.

    Niestety ponowne logowanie się pojawiało mi komunikat, że konto
    nieaktywne. Nie pokażę zrzutu ekranu, bo obecnie już mam komunikat, że
    minęło 14 dni i mam spadać. Ale próba zalogowania się na konto właśnie
    tak głosiła, więc wnioskowałem z tego, że nie dostałem mejla
    aktywacyjnego. Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
    aktywacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2011-05-22 19:52:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.05.2011 07:58, Liwiusz pisze:

    > Na niektórych trolli to chyba jedyna metoda.

    Sam jesteś trollem. Nie sądź innych podług siebie. To, że mam problem ze
    spisem, nie daje ci prawa do obrażania mnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2011-05-22 19:54:00
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
    > aktywacji.

    A mówiła, że ma być aktywacja?

    Zresztą nieważne - wygląda na to że GUS zaliczył Cię do statystycznej
    grupy 'cyfrowo wykluczonych' i już nic na to nie poradzisz. :(

    --
    spp

  • 20. Data: 2011-05-22 19:57:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 21.05.2011 10:21, Andy Niwiński pisze:

    > A co nas obchodzi, że Twój Vaterland cie nie chce spissać. My z Polskim
    > Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

    Jakieś pan taki szprytny, panie jarosławie, to pan odłącz Śląsk od
    Wszechpolski i będziesz pan miał to co lubisz. Zresztą, skąd pan wiesz,
    żem nie jest tu na śląsku oddelegowanym ramieniem Piss? Albo możem po
    pijaku granicę z Sosnowcem przekroczył nielegalnie i teraz nie mam jak
    wrócić bo paszport zaginął?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek